Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, sant! Nä, jag ville aldrig åka in över huvud taget, men alla röstade mot mig. nu är vi på väg hem igen!Only in Norrland
Härligt att det inte verkar vara alltför illa med dig
Åh fy @Unafraid! Jag var rädd för att öppna bubbelflaskor redan från början (lider av "poppofobi" som jag brukar kalla det, gillar inte plötsliga höga ljud som t.ex. ballonger som spricker eller champagneflaskor som öppnas) och det där gjorde mig definitivt inte modigare
Men varför måste alla skriva om rosé
Själv skålar jag i bubbelvatten
Du smutsade i alla fall inte ned den vita "tröjan"Haha, sant! Nä, jag ville aldrig åka in över huvud taget, men alla röstade mot mig. nu är vi på väg hem igen!
Vi har en bekant som jobbade som bartender en gång i tiden och han har lärt sambon att öppna dem tyst, så att det bara pyser lite. Det är jag mycket tacksam förJag fick alltid öppna dem när det var champagnefrukost i U-a... jag kan öppna bubbelflaskor i sömnen medans jag är full, typ
Alltså, det kan ha varit så att vi inte fick upp korken och provade alternativa metoder... så du behöver nog inte vara rädd för bubbelflaskor utifrån kvällens händelser!Åh fy @Unafraid! Jag var rädd för att öppna bubbelflaskor redan från början (lider av "poppofobi" som jag brukar kalla det, gillar inte plötsliga höga ljud som t.ex. ballonger som spricker eller champagneflaskor som öppnas) och det där gjorde mig definitivt inte modigare