Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Testa att skicka en 13-åring till Thailand med kompis med familj i tre veckor.Det sämsta med att barnet har en egen telefon är när hon inte använder den och hör av sig Men mamman i familjen gar uppdaterat med bilder under kvällen så jag vet iaf att hon lever
Ångrar alltHar rivit ut garderoben
Ångrar allt
Ångrar bittert att jag inte orkade gå till systemet i fredags men hittade ett par folköl i kylen, duger i krigDrick lite vin så blir det bättre
Idag är det 5 år sedan min älskade häst föll vid min sida . (Skapade kontot för att bolla avlivningsmetod med er). Även om vissa delar kring den dagen gör mig tårögd av smärta och saknad så tar ändå glädjen och tacksamheten allt större plats istället för sorgen när jag varje dag ser min fina tavla på oss i vårt vardagsrum ❤.
Istället för att vara ledsen är jag istället så oerhört tacksam för alla år vi fick och allt roligt vi upplevt ❤ och hur fantastiskt är det inte att han blev hela 37 !?! ❤.