athena_arabians
Trådstartare
Är på väg ut till frysen för att se om jag har någon regnbågslax. Jag blev sugen på varmrökt sådan till middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, banoffee
De som är läskigt med covid. Min pappa har haft flera arbetskamrater som inte haft några symptom men testat positivt ändå.Positivt coronatest
Inga symptom
Ska fixa sallad nu
Ja jag är livrädd att jag har smittat nånDe som är läskigt med covid. Min pappa har haft flera arbetskamrater som inte haft några symptom men testat positivt ändå.
Varit min skräck i över ett år att jag ska bli smittad och råka smitta någon annan som kanske inte alls fixar de lika braJa jag är livrädd att jag har smittat nån
Rös över hela kroppen när de hade inslag med Farlander AM som tyvärr gick bort i veckan pga av olycka. Hästar ger allt så är de bara
Ja fantastiskt individ! De behövs flera såna reklamhästarSå tråkigt att de blev tvungna att låta honom somna in, han hade ju blivit något av en V75-följetång.
Jag har inte hängt med, men hur kom det sig att du gjorde test utan symptom?Positivt coronatest
Inga symptom
Ska fixa sallad nu
Har värk i kroppen och ryggen men det är pga inaktivitet
Och min eländiga säng
Hade tänkt köpa en ny madrass nästa månad men då är det studenten så