Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte så mycket behag till alla människor (katter) men frid på jorden till er alla hälsar jag och Megara.

20201224_154926.webp
 
Haft en väldigt fin julafton. bara jag ock avkomman som kom över för att baka veganska lussebullar till sin "syster". Hunden var överlycklig och tassade runt helt salig. Avkomman är hans favoritmänniska alla kategorier.

Vi pratade och umgicks i några fina timmar. Lisa för själen i min karantäntillvaro.

Om vädret är bra i mellandagarna så kanske syster kan komma hit med sina vovvar och låta dem busa med Torsten. Tillfällena är få eftersom syster bor utomlands och bara är hemma över jul.
 
Det är verkligen en annorlunda jul, men jag undrar om inte lite nya traditioner kan skapas? Kanske man upptäcker lugnet med att inte flacka Sverige runt (vissa familjer åker ju till mer än ett julfirande på julafton)? Kanske upptäcker man någon utomhusaktivitet som man fortsätter med även ett år när man inte måste?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 256
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
733
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp