Stor styrkekram @athena_arabians
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skummar igenom här iblandTyckte jag skymtade @kolblakkur ?!? Var länge sen vi såg dig här.
Jag kommer inte på något vettigt att säga. Förutom att det låter som en jättejobbig situation. Skickar en frivillig kram, om du villÄr helt urvriden sedan igår... sjukhemmet ringde och berättade att mamma är döende (inte covid-19 utan Alzheimers). De kan givetvis inte säga något definitivt men sköterskan tyckte jag skulle vara förberedd på veckor snarare än månader.
Det tog hårdare än vad jag trodde (mamma har ju inte känt igen mig på länge så till viss del har jag ju förlorat och sörjt henne redan). Men ja... det känns.
Sedan får jag också flashbacks från när pappa var döende och jag höll på att kräkas varenda gång telefonen ringde. Lägg sedan till att jag inte är riktigt kontant med moster och har inte varit på många år så är det rätt jobbigt att ha kontakt med henne plötsligt igen.
Så, summerar man allt är det rätt skit just nu och jag tänker inte vara nykter ikväll.
Edit: Är väldigt glad att jag har min lilla pälsboll
Är helt urvriden sedan igår... sjukhemmet ringde och berättade att mamma är döende (inte covid-19 utan Alzheimers). De kan givetvis inte säga något definitivt men sköterskan tyckte jag skulle vara förberedd på veckor snarare än månader.
Det tog hårdare än vad jag trodde (mamma har ju inte känt igen mig på länge så till viss del har jag ju förlorat och sörjt henne redan). Men ja... det känns.
Sedan får jag också flashbacks från när pappa var döende och jag höll på att kräkas varenda gång telefonen ringde. Lägg sedan till att jag inte är riktigt kontant med moster och har inte varit på många år så är det rätt jobbigt att ha kontakt med henne plötsligt igen.
Så, summerar man allt är det rätt skit just nu och jag tänker inte vara nykter ikväll.
snöar det möjligtvis hos er?Visa bifogad fil 61781
Rimlig frisyr
Pälsbollar är det allra bästa när livet är tufft
Isglass-looken!Visa bifogad fil 61781
Rimlig frisyr
Eventuelltsnöar det möjligtvis hos er?
Men var inte det "ganska bra" att inte vara kvar där? Kan ha förväxlat dig med en annan användare, men diskuterade inte du möjligheten att typ studera och ta tjänstledigt eller hur det nu var? Det lät förr som du var ganska pepp på att studera?Suck, gick väl som förväntat egentligen. Har jobbat här i tre år och FK vill inte betala min lön mer än tre år, och arbetsgivaren kan inte anställa mig. Däremot så förlänger de gärna min tid, inte undra på det dock - jag är ju gratis arbetskraft för dem
AG anställer dock konsulter, min chef tog upp dem som exempel på vad de kan bara anställa nu, men det var inget på tal om att de skulle kunna tänka sig anställa mig som konsult heller. Vågade inte riktigt fråga då chefen tog upp konsulterna själv men sa inget om att jag skulle kunna bli en konsult.
Nåja, jag hade ju faktiskt planerat att börja plugga. Antar att det blir snarare något som jag "måste" ge mig på.
såååååå aaaavuuuundsjuuuuuuk på att ni har snö!Rimlig frisyr
Beklagar, kan inte annat än erbjuda mitt stöd om jag kan göra något.Är helt urvriden sedan igår... sjukhemmet ringde och berättade att mamma är döende (inte covid-19 utan Alzheimers). De kan givetvis inte säga något definitivt men sköterskan tyckte jag skulle vara förberedd på veckor snarare än månader.
Det låter verkligen jättejobbigt, stor stor styrkekram Bra med pälsbollÄr helt urvriden sedan igår... sjukhemmet ringde och berättade att mamma är döende (inte covid-19 utan Alzheimers). De kan givetvis inte säga något definitivt men sköterskan tyckte jag skulle vara förberedd på veckor snarare än månader.
Är helt urvriden sedan igår... sjukhemmet ringde och berättade att mamma är döende (inte covid-19 utan Alzheimers). De kan givetvis inte säga något definitivt men sköterskan tyckte jag skulle vara förberedd på veckor snarare än månader.