Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är utan tvekan årets tröttaste dag. Det tog mig en halvtimme att komma ur sängen, ytterligare en timme att komma ut genom dörren. Kaffeautomaten är nedstängd och jag har precis tryckt i mig ett paket pepparkakor. Det bara väller in mail och jag kommer få kortslutning om jag får mer att göra innan ledigheten nu.

Ska träna ikväll igen med sambons kompisar. Sist tog det fem dagar att kunna gå igen så jag har väl precis återhämtat mig lagom till denna veckas träning 😅 Så orimligt otaggad just nu, men jag kommer aldrig få sluta höra om det om jag fegar ur nu så vi får väl se... skriver jag inget på Buke ikväll så kan väl nån checka in om jag fortfarande lever!
 
Idag är utan tvekan årets tröttaste dag. Det tog mig en halvtimme att komma ur sängen, ytterligare en timme att komma ut genom dörren. Kaffeautomaten är nedstängd och jag har precis tryckt i mig ett paket pepparkakor. Det bara väller in mail och jag kommer få kortslutning om jag får mer att göra innan ledigheten nu.

Ska träna ikväll igen med sambons kompisar. Sist tog det fem dagar att kunna gå igen så jag har väl precis återhämtat mig lagom till denna veckas träning 😅 Så orimligt otaggad just nu, men jag kommer aldrig få sluta höra om det om jag fegar ur nu så vi får väl se... skriver jag inget på Buke ikväll så kan väl nån checka in om jag fortfarande lever!

Tja, hör vi om en kapad bubbelbil vet vi ju att du lever... :D
 
Nu är jag besviken. Trodde jag vunnit fri hyra i något lotteri jag ej medverkat i, eller blivit utsedd till världens bästa hyresgäst...

Var bara fakturorna för hyra och parkeringen. Istället för att komma i samma brev kom nästa kvartals hyror i varsitt. :cautious:
Av någon anledning har dom inte e-faktura och jag vill inte ha det på autogiro, så blir brev för min del.
 
Märks att jag är van att alltid gå ut och rida eller gå på lunchrasten för nu sitter jag här och är rastlös med kryp i kroppen. Ska fixa mat åt mig och ungarna snart så ska jag slänga mig ut på promenad med hunden så fort maken kommer hem 😅 Blev ingen rast att tala om idag utan har jobbat hela tiden så jag känner att jag inte behöver göra så mycket mer idag.
 
Tyckte synd om både mig själv som inte kan gå ut och handla julklappar till hundarna, och synd om hundarna som inte har några julklappar (av mig i alla fall :p ).
Såååå jag kanske drog iväg en beställning på +500 kr på tugg, leksaker och godis till hundarna :angel:🙈
Borde hinna komma innan julafton, butiken brukar vara väldigt snabb, allt fanns i lager och budfirman garanterade leverans innan jul om beställningen görs senast midnatt imorgon.
 
Dagen har varit extrem på alla sätt och vis. Är helt vimmelkantig i huvudet och kroppen och glömde bland annan dessa ord på mitt lektion/möte jag höll i:
Kök = Där man går in i en portal och får näring.
Bägare = Glas man inte ska dricka ur.
Stege = Trappa utan trappa som är portabel.
Penna = Skrivdon (iofs ett faktiskt ord)
Mycket = Opulent (iofs också ett ord)

Med mera. Nu tänker jag klä på mig mina såna man går i och sån där som gör att man inte fryser, och förflytta mig dit där katten finns. Tyvärr kommer det blött från ovanför huvudet så jag kommer nog bli våt.
 
Har haft det fullt upp på jobbet och sedan bara läst fanfiction på kvällarna med sömn inbakat så jag har inte haft tid åt buke :angel: Men jag lever och har hälsan i behåll!

Sista hela jobbveckan och sedan blir det en massa långhelger med korta jobbveckor 😍 Jag ser faktiskt fram emot att få vara själv i år med bara katten, blir mycket sömn säkert :angel:
 
Fick enkät om hur jag upplevde mitt besök på bilverkstaden.
Svarade och gav dem ett högt betyg.
Sen frågade dem hur nöjd med allt i övrigt.
🤦‍♂️ Jag är den sista som man ska fråga det. särskilt om man är just den AUDI centret. :banghead:
Jag tänker inte dra hela historien men man ska inte förvänta sig om man blir kallad olika olämpliga epitet och annars förolämpad efter man köper en bil att kunden är så jättenöjd med bilen efter det.
Nåväl jag skrev hur jag kände och upplevde ärligt, ska bli kul och se om man först får ett argt brev från en säljare sen en lång ursäkt igen eller om de har lärt sig något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 367
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
740
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp