Sitter och lyssnar på en väldigt trist föreläsning. Föreläsaren fnissar dock åt sig själv ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och lyssnar på en väldigt trist föreläsning. Föreläsaren fnissar dock åt sig själv ibland
Hoppas han inte ställer sig upp!Fnissar hejdlöst.
får bildmess från en god vän som deltar i ett möte i en regional styrelse. De kör digitalt och kassören - en äldre man - är inte påklädd. Han deltar i öppen morgonrock.
Hur tänker folk (män)?
Oj!Fick just ett mail från JR Group om en position som junior ingenjör på JR Kyushu. så det handlar om Shinkansen! detta är underbart, det är bara en första tele intervju men att få jobba och lära mig höghatigetstågs signaler tackar jag inte nej till.
En anmälan till polisen angående tillsynslagen vidarebefordras till länsstyrelsen, men det skadar inte att de fick den av sig också.Nu har jag anmält fredagens attack även till länsstyrelsen. Funerade om grannsämjan var värd det men bestämde efter att ha insett att det kunde gått helfel om det varit ett barn som lett Torsten eller om jag ramlat med huvudet mot hunden istället för fötterna.
Få se om det gör mig till by-häxan......
Näe?En anmälan till polisen angående tillsynslagen vidarebefordras till länsstyrelsen, men det skadar inte att de fick den av sig också.
Märkligt, det kanske skiljer sig mellan länen. Det går i varje fall till så i mitt län.Näe?
Polisen som tog emot rådde mig till anmälan till lst. Jag frågade om det inte skedde från dem men så var det inte.