Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker muntra upp mig själv lite. Grät i bilen på vägen till jobbet i morse, inget jobbrelaterat utan mådde bara allmänt skit. Var länge sen jag började spontangråta sådär. Har varit hängig och vesen hela morgonen. Försöker hitta några roliga tankemönster att engagera hjärnan med men det går sådär. Vill helst bara åka hem och sova.
 
Fick precis mina 9 par Wrangler jeans levererade hem och allt var rätt. Beställde dem i början av september från Cavenders i Texas USA men valde båtfrakt av miljöskäl (och för att det bara kostade hälften mot flyg) :)
 
Nu har jag anmält fredagens attack även till länsstyrelsen. Funderade om grannsämjan var värd det men bestämde efter att ha insett att det kunde gått helfel om det varit ett barn som lett Torsten eller om jag ramlat med huvudet mot hunden istället för fötterna.

Få se om det gör mig till by-häxan......
 
Senast ändrad:
Nu har jag anmält fredagens attack även till länsstyrelsen. Funerade om grannsämjan var värd det men bestämde efter att ha insett att det kunde gått helfel om det varit ett barn som lett Torsten eller om jag ramlat med huvudet mot hunden istället för fötterna.

Få se om det gör mig till by-häxan......
En anmälan till polisen angående tillsynslagen vidarebefordras till länsstyrelsen, men det skadar inte att de fick den av sig också. :)
 
Kanske även rubriksättaren på Aftonbladet kan få vara med? :laugh:

BC630C1C-8F71-41D7-AC47-E07E2CBF9F37.webp
 
På akuten fick jag svar på vad det var för fel på foten. En rejäl stukning med skelettskador, men de ska läka ihop av sig själv så slipper operation.
De tog bort gipset då det var det som gjorde att det gjorde så ont så nu har jag en artros istället.
Känns bättre nu när jag vet mer och slipper gipset.

Sovit lite efter lunch också, det behövdes verkligen.
Ska snart iväg till psykologen.
 
Sitter och letar efter garderober. Behöver en garderob i hallen har jag fått erkänna trots 2 år av förnekande. Är så urbota trött på alla kläder som blir liggande i drivor överallt, speciellt sambons arbetskläder som tenderar att hamna i en hög på golvet i ett hörn någonstans...Oordning gör mig vansinnig. Vill ha det undanplockat och ordentligt. Det behöver inte vara nitiskt rent men det ska vara undanplockat! När jag var i tonåren var det jag som drev min morsa till vansinne med smutstvätt överallt, gud vilka bråk vi hade om städningen under min uppväxt. Nu när jag själv är vuxen och bor tillsammans med en person med 0 ordningssinne så har jag fått större förståelse för den frustrationen...
 
Aningens utmattad över att försöka få rätsida på studielivet och tankar om framtiden. 😴🤕

Jourhemskatten som kom i lördags tillåter mig att klappa honom försiktigt, försiktigt. Stackaren kommer behöva lång tid på sig att bli en trygg misse, fräser ju bara åt mig typ var annan gång nu 😩😌
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 364
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp