Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dåså! :D Vi har Täby centrum om det kan locka :p

Fast tätorten Sigtuna är svingulligt :love: om det inte spelar någon roll med avståndet till innerstan. Var bara där en gång vad jag minns men hjälp vad fint.

Sigtuna är oerhört vackert! Vi gillar pittoreska områden och gamla hus, och det är inte helt enkelt att hitta utanför stan. Men det finns små områden här och var och Sigtuna är definitivt ett sådant. Lite smärtsamt långt bort från stan bara. Kan ni inte bygga upp ett eget litet Sigtuna-område i Täby, eller något annat Bullerby-gulligt med inflytt om sisådär 2 år? Tack! Räknar med det nu! :D
 
Sigtuna är oerhört vackert! Vi gillar pittoreska områden och gamla hus, och det är inte helt enkelt att hitta utanför stan. Men det finns små områden här och var och Sigtuna är definitivt ett sådant. Lite smärtsamt långt bort från stan bara. Kan ni inte bygga upp ett eget litet Sigtuna-område i Täby, eller något annat Bullerby-gulligt med inflytt om sisådär 2 år? Tack! Räknar med det nu! :D
Åh jag älskar såna områden jag också! :love:
Men om det dyker upp något sånt i täby så flyttar jag in dit själv! Men blir nog smärtsamt dyrt istället för långt bort :crazy::cautious:
 
Åh jag älskar såna områden jag också! :love:
Men om det dyker upp något sånt i täby så flyttar jag in dit själv! Men blir nog smärtsamt dyrt istället för långt bort :crazy::cautious:

Trevligt! Då blir vi grannar! :D Ibland drömmer jag lite om att man skulle ha fortsatt bygga i gammal stil. Bara alla hus, överallt. Tänk om hela Stockhomsregionen hade sett ut som Sigtuna? Dör vad drömmigt.
 
Trevligt! Då blir vi grannar! :D Ibland drömmer jag lite om att man skulle ha fortsatt bygga i gammal stil. Bara alla hus, överallt. Tänk om hela Stockhomsregionen hade sett ut som Sigtuna? Dör vad drömmigt.
Dör vilka priser om man inte hade börjat med att bygga mera på höjden :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Avstånden hade ju blivit mardrömmar istället :rofl:
Men tänk om man hade kunnat bygga höghus i den stilen 🤔
 
Har fikapaus och sitter och knaprar på världens godaste kakor. Alltså på riktigt. Skulle jag välja en sorts kakor att äta i resten av mitt liv skulle jag välja dessa. Tyvärr görs de på en pytteliten ö och finns inte att köpa på så många ställen, men chefen hade hittat dem i en affär och köpte två paket till mig eftersom han vet att jag älskar dem :love:

Samtidigt sitter jag och letar efter ett fint men inte snordyrt slott (svår kombination) som sambon och jag kan ta in på en natt eller två inom den närmsta månaden. Det känns verkligen som att vi skulle behöva komma bort lite och bara läsa, äta choklad och dricka bubbel i en dag eller två. :heart
 
Nu började jag tänka på att ponnyn är närmare 30 än 20 och kanske sannolikt inte har hur många år som helst kvar :crazy: :arghh: Så då började jag grina för det :cautious: Han är en sån där ponny som alla borde få ha och som alla VILL ha, men såna ponnyer säljs typ aldrig. Sån är han och jag vill ju att han ska finnas för alltid :arghh::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 322
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 186
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
27 039
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 227
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp