Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag vet. Men är likväl jobbigt.Du skulle väl inte ha ex-vak om det inte behövdes?
Vården vill inte krångla till de för dig. Bara hålla dig vid liv och ge dig hjälp.
Mycket misstänksamt
Nu är jag inte bra på stockholms geografi, men har ni inte en galoppbana också?Om det är Täby ni funderar på jao
Varning, vi har bara roslagsbanan, tunnelbanan slutar vid Danderyd.
Fullt förståeligt. Det är alltid extra surt att köra med så liten marginal.Alltså, jag är ganska bitter över tentan.
Mmm. Och när jag valde fel växt för att jag försökte vara duktig och tänka efter istället för att följa instinkten. Två gånger gjorde jag det.Fullt förståeligt. Det är alltid extra surt att köra med så liten marginal.
Den är sedan fyra år flyttad från Täby till Upplands-Bro.Nu är jag inte bra på stockholms geografi, men har ni inte en galoppbana också?
Jag har hört talas om att det finns tunnelbanor, här åker vi på marken
//Skogsbo (ovan jord)
Klockan är 18:30, händer det något?
Okej, så Täbyborna får varken ha komplett tunnelbana eller galoppbanaDen är sedan fyra år flyttad från Täby till Upplands-Bro.
Nej, men man kan fortfarande åka pendeltåg till galoppen.Okej, så Täbyborna får varken ha komplett tunnelbana eller galoppbana
Nu är vi på Pinchos – jag, sambon och moppen.
Nu är vi på Pinchos – jag, sambon och moppen.
Den är lite övervuxen nuNu är jag inte bra på stockholms geografi, men har ni inte en galoppbana också?
Jag har hört talas om att det finns tunnelbanor, här åker vi på marken
//Skogsbo (ovan jord)
...?Jag var ute och sprang intervaller Ingen aning om vad som hände eller var. Men 18:30 hände Något
Det är Top Secret Om jag skulle berätta här behöver jag ju skicka men in black på varenda kotte som läser på Buke, och så många finns det inte...?
Berätta något som bara @Hoarfrost skulle veta!