Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis att Chadwick Boseman har dött, 😢 och förstod sedan att han filmade ett flertal krävande filmer, som the black panther, under tiden som han stred mot sin egen stage 3 cancer med allt det innebär :eek: Vilken generös och ödmjuk man! Jag känner även en sorg för alla svarta människor som såg upp till honom under denna tuffa tid :cry:
R.I.P King :heart
 
Nahe ta mej upp ur badet så vi kan laga och äta tacos 😋 till det en cider och så lite lördagsgodis medan sambon sen ska ta en öl och kalasa på egenfångade och kokta kräftor 😁.
 
😂 fick bilden av en vän som bor kvar utanför Sveriges gränser. Stockholms tunnelbanehållplatser översatta till engelska. 🤓


C0C222DD-D202-47B6-8412-B25D45931774.webp
 
😂 fick bilden av en vän som bor kvar utanför Sveriges gränser. Stockholms tunnelbanehållplatser översatta till engelska. 🤓


Visa bifogad fil 56467

Den måste jag ladda ner.. Kanske bra i jobbet? :laugh: (Jag jobbar i tunnelbanan och många frågor man får på engelska)

Idag har jag varit på Central T (börjar nästan jämt där hämta radio), Eastward Gravel Square, Stadium, Institute Of Technology, The University, Mountainhammer, Dansihgrave Hospital and Mellowvillage Center :rofl:
 
Har länge tänkt att jag behöver nya glasögon för de börjar bli väldigt slitna. Men inte kommit till skott pga av kostnaden. Och minns plötsligt att jag har ju ett par reservglasögon i bilen. Lite enklare glas och utförande men fräscha. Så jag bytte och har reservglasögonen som ordinarie nu. Jag kan skjuta upp inköpet ett tag till.
 
Jag är trött men har fastnat på Youtube. En koreansk gammal tant som går runt på H&M i Korea och sätter ihop outfits. På koreanska.
Hon är jättegullig och jag fattar inget av var hon säger, men jag förstår henne :D O_o
Hennes outfits är supergulliga och när hon visar och pekar sitter jag och nickar för mig själv O_o Jag borde kanske gå och lägga mig...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 206
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp