Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan vara så att vissa vänner är lite sega, men du har något på väg @athena_arabians 😘
20200902_084003.webp
 
Floristen kan leverera ätbara blommor :up: rosor violer lavendel med mera går väl att äta kål och spenat kan säkert vara fina i ett blomsterarrangemang så får barnen lite grönt i sig också :D
Bara de penslar blommorna med flour så de får det på tänderna också!

- Nej, Pelle. Det spelar ingen roll att du inte gillar penséer, ät upp alla blommorna, även de röda.
- Jag vet att du är allergisk Lisa men om du lovar att äta upp maskrosorna får du sitta i korridoren och göra det. 🤓
 
Jag gick gratis på ett museum en gång, barn upp till och med 12 var gratis. De bara antog att jag var barn och frågade inte ens, tog bara betalt av mamma.
Ganska säker på att jag var 16 då, möjligen 17 :cautious:
Min kompis får fortfarande åka gratis i SL när hon åker med sin mamma. Hon är väldigt kort så de tror att hon är mycket yngre än hon är. Hon fyller 18 i Februari 😅
 
Jag gick gratis på ett museum en gång, barn upp till och med 12 var gratis. De bara antog att jag var barn och frågade inte ens, tog bara betalt av mamma.
Ganska säker på att jag var 16 då, möjligen 17 :cautious:
Min ena kusin är kort och späd så kan tas för yngre än vad hon är (18).
Så den brukar min faster köra med, lite på skämt sådär. " Nu får du se yngre ut än vad du är så vi får billigare entré/mat osv"


Kl. För att återgå till ämnet

Haft sovmorgon då jag bestämt mig för att börja jobba lite senare idag. Så nu blir det att masa sig ur sängen och påbörja dagen.
 
Igår var jag duktig och kom igång tidigt med allt som behövdes, idag not so much.. Borde verkligen byta om och sätta mig vid datorn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp