Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast farbror kan man ju bli tidigt om man har en äldre bror som får en avkomma då är man ju farbror till sin brors barn om man så är ett spädbarn självAldste sonen blev kallad farbror nar han var 16 ar. Han var inte glad. Alls.
Flourist, könsneutralt och bra.Om fluortanten är en ung kvinna i början på sin tandhygienist-karriär låter också "fluortant" lite konstigt egentligen, för nån runt 25 är väl inte "tant" ens i lågstadiebarns ögon?
Fluorperson kanske vore mest korrekt Eller fluor-dealer
Ja men alla florister som jobbar med blommor kanske blir lite konfunderade om de blir ombedda att dela ut flour istället för blommorFlourist, könsneutralt och bra.
Då får folk lära sig skillnaden på flour och flor.Ja men alla florister som jobbar med blommor kanske blir lite konfunderade om de blir ombedda att dela ut flour istället för blommor
Eller så slår vi ihop det och låter floristen levererar lite fina blommor barnen kan titta på samtidigt som de sköljer med flourDå får folk lära sig skillnaden på flour och flor.
Bara ungarna inte blandar ihop det och börjar tugga på blommorna istället!Eller så slår vi ihop det och låter floristen levererar lite fina blommor barnen kan titta på samtidigt som de sköljer med flour
Floristen kan leverera ätbara blommor rosor violer lavendel med mera går väl att äta kål och spenat kan säkert vara fina i ett blomsterarrangemang så får barnen lite grönt i sig ocksåBara ungarna inte blandar ihop det och börjar tugga på blommorna istället!
Bara de penslar blommorna med flour så de får det på tänderna också!Floristen kan leverera ätbara blommor rosor violer lavendel med mera går väl att äta kål och spenat kan säkert vara fina i ett blomsterarrangemang så får barnen lite grönt i sig också
Min kompis får fortfarande åka gratis i SL när hon åker med sin mamma. Hon är väldigt kort så de tror att hon är mycket yngre än hon är. Hon fyller 18 i FebruariJag gick gratis på ett museum en gång, barn upp till och med 12 var gratis. De bara antog att jag var barn och frågade inte ens, tog bara betalt av mamma.
Ganska säker på att jag var 16 då, möjligen 17
Min ena kusin är kort och späd så kan tas för yngre än vad hon är (18).Jag gick gratis på ett museum en gång, barn upp till och med 12 var gratis. De bara antog att jag var barn och frågade inte ens, tog bara betalt av mamma.
Ganska säker på att jag var 16 då, möjligen 17
Jag föddes som moster och blev faster vid 5 år. Sedan under tonåren blev jag gammelmoster ocksåFast farbror kan man ju bli tidigt om man har en äldre bror som får en avkomma då är man ju farbror till sin brors barn om man så är ett spädbarn själv
Ja men man kan inte födas som tant eller kärring eller gubbeJag föddes som moster och blev faster vid 5 år. Sedan under tonåren blev jag gammelmoster också
Så... Jag föddes väl lillgammal
Nu ska du tilltala mig tant Asko systerbarn!Ja men man kan inte födas som tant eller kärring eller gubbe