Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande!Står i en kiltaffär, tittar på 6348 olika sorters mönster och försöker komma med vettig input till sambon som diskuterar livligt med butiksbiträdet. Var tvungen att sätta mig och ta en liten paus nu. HUR kan det finnas så många olika mönster att välja på?! Nedan är bara ungefär en tiondel av alla mönsterböcker som finns att titta igenom
Visa bifogad fil 84510
alltså kan du inte hitta en skotsk man till miig?Står i en kiltaffär, tittar på 6348 olika sorters mönster och försöker komma med vettig input till sambon som diskuterar livligt med butiksbiträdet. Var tvungen att sätta mig och ta en liten paus nu. HUR kan det finnas så många olika mönster att välja på?! Nedan är bara ungefär en tiondel av alla mönsterböcker som finns att titta igenom
Visa bifogad fil 84510
Jag tycker det är ett problem. Det är vanligt med kvinnor som städar upp efter sina män och det är vanligt med strategisk inkompetens hos män.
Ledsen om du tycker jag skammar, det är inte min mening
Numera väljer de flesta något som de tycker är snyggt bara. Förr i tiden var det kutym att man hade det mönster som tillhörde klanen man härstammade från, och de äldre mönstren är döpta efter klan-namnen, men man behöver inte ha t.ex MacDougalls mönster bara för att man härstammar från den klanen. Skönt tycker jag, då min sambos klanmönster är hopplöst fult Sen har varje klan en "hunting tartan" och en "dress tartan", där hunting-versionen tenderar att vara mörkare i färgerna eftersom man traditionellt sett hade den när man var ute och jagade (och därmed ville vara lite kamouflerad). Ja du hör ju, massor av val att göra!Spännande!
Kan man välja det som är snyggast, eller beror det på familj eller typ ställe man kommer ifrån? Eller nåt sånt..
Det är bara att komma över!alltså kan du inte hitta en skotsk man till miig?
Står i en kiltaffär, tittar på 6348 olika sorters mönster och försöker komma med vettig input till sambon som diskuterar livligt med butiksbiträdet. Var tvungen att sätta mig och ta en liten paus nu. HUR kan det finnas så många olika mönster att välja på?! Nedan är bara ungefär en tiondel av alla mönsterböcker som finns att titta igenom
Visa bifogad fil 84510