Samma här och yr i bollen.Ska man ta en promenad innan lunch kanske… så matt i kroppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här och yr i bollen.Ska man ta en promenad innan lunch kanske… så matt i kroppen!
Delvis, han har fått sopa ihop allt som låg på golvet och fått bära ut disken och resten som stod på bordet. Jag dammsuger för att annars blir det inte gjort ordentligt utifrån mitt tycke. Och då gör de båda sig bäst i soffan, annars drar de runt överallt och stökar ner lite till.Städar du det sambon stökat ned medan han sitter i soffan?
Hoppas jag förstått fel..
Vilken lat sambo du har.Delvis, han har fått sopa ihop allt som låg på golvet och fått bära ut disken och resten som stod på bordet. Jag dammsuger för att annars blir det inte gjort ordentligt utifrån mitt tycke. Och då gör de båda sig bäst i soffan, annars drar de runt överallt och stökar ner lite till.
Lat och lat, han har ADHD med tillhörande problematik (bl.a. problem med att se och agera på en stökig miljö). Det gör livet lite komplicerat för alla runt omkring, därmed inte sagt att jag tolererar vad som helst.Vilken lat sambo du har.
Lat och lat, han har ADHD med tillhörande problematik (bl.a. problem med att se och agera på en stökig miljö). Det gör livet lite komplicerat för alla runt omkring, därmed inte sagt att jag tolererar vad som helst.
Absolut, det blir man när man inser att man antingen får tjata sig genom ett helt förhållande vilket ändå inte leder till att det blir gjort och mest bara är irriterande för båda parter eller helt enkelt göra en liten del för att det ska bli gjort.Du verkar ändå oerhört tolerant i mitt tycke.
Absolut, det blir man när man inser att man antingen får tjata sig genom ett helt förhållande vilket ändå inte leder till att det blir gjort och mest bara är irriterande för båda parter eller helt enkelt göra en liten del för att det ska bli gjort.
Jag har också ADHD, men har fått lära mig taktiker för att hantera mitt kaos och lösa det själv. Skulle inte kunna med att låta en sambo städa upp efter mig, det låter snarare som strategisk inkompetens.Lat och lat, han har ADHD med tillhörande problematik (bl.a. problem med att se och agera på en stökig miljö). Det gör livet lite komplicerat för alla runt omkring, därmed inte sagt att jag tolererar vad som helst.