Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi gjorde likadant, fast hos oss var det den här sköna bönan som stod utanför dörren med en stor pumpa fylld med godis på sitt lilla bord:

250765020_10158410294955677_3740866431409845176_n.jpg


(bild tagen under lördagskvällens Halloweenfest då hon istället hade en shot på bordet och en flaska hemsk skotsk sprit i famnen, som skämt)
Jag tänkte just skriva att sådär lockar ni inga barn, bara tonåringar! :D
 
När jag beställer kattsand brukar jag beställa 2x2x14 kg, vilket blir två paket på vardera 28 kg :laugh: Tycker alltid lite synd om lantbrevbäraren då :o

Hade en som beställt 100 kg kattsand en gång. Då var jag inte glad! Som tur väl var var han hemma och fick vackert hjälpa till och bära.
En gång, när en kollega körde, hade paketet med sand gått sönder. Det var kattsand i precis hela bilen..

Jag har bara dåliga erfarenheter av kattsand :D
 
Tänk att man blir lika "förvånad" varje år när det är typ kolsvart vid 17 nu och det känns fortfarande lika lyxigt att ha tillgång till en belyst ridbana under de allt kortare dagarna 😊. Klockan drog iväg när jag passade på att fixa lite andra stallsysslor idag så nöjde mig med att longera pållan ikväll vilket hon tycker inte är så värst motiverande men med en bom brukar det bli lite roligare 👌. Avslutade kvällen med soffhäng med älsklingen och Halv åtta hos mig från Katrineholm och rökt bäver på menyn låter ju rätt udda?!?! 🙃.
Jag är så nöjd att ha ridhus vid stallet :up:
 
Gjorde precis en undersökning av typen "om varumärket vore en person, hur skulle du beskriva den?" Och alternativ i stil med elegant, vänlig, omtänksam osv. Jag tycker det är så flummigt! Men jag fyller ändå i hela undersökningen. Undrar vad de får ut av det i slutändan..
 
Jag trodde du svarade på en sådan där vanlig enkät på nätet. De är ofta ett sätt för företag att skaffa kundinformation för att kunna rikta reklam.

Om SIFO står bakom är det underlag till beslut i samhället och kunskap om befolkningen.
Ja, det var en Sifo-undersökning. Jag kan inte begripa vad de ska ha informationen till. Om TUI vore en person skulle den vara stilig. Jaha? Om Sia glass var en person skulle den vara ansvarstagande. Eeh va? Jag fattar inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp