Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte just skriva att sådär lockar ni inga barn, bara tonåringar!Vi gjorde likadant, fast hos oss var det den här sköna bönan som stod utanför dörren med en stor pumpa fylld med godis på sitt lilla bord:
(bild tagen under lördagskvällens Halloweenfest då hon istället hade en shot på bordet och en flaska hemsk skotsk sprit i famnen, som skämt)
När jag beställer kattsand brukar jag beställa 2x2x14 kg, vilket blir två paket på vardera 28 kg Tycker alltid lite synd om lantbrevbäraren då
Jag är så nöjd att ha ridhus vid stalletTänk att man blir lika "förvånad" varje år när det är typ kolsvart vid 17 nu och det känns fortfarande lika lyxigt att ha tillgång till en belyst ridbana under de allt kortare dagarna . Klockan drog iväg när jag passade på att fixa lite andra stallsysslor idag så nöjde mig med att longera pållan ikväll vilket hon tycker inte är så värst motiverande men med en bom brukar det bli lite roligare . Avslutade kvällen med soffhäng med älsklingen och Halv åtta hos mig från Katrineholm och rökt bäver på menyn låter ju rätt udda?!?! .
Jag fick hem paket från zooplus. 2 paket × 24 kgNär jag beställer kattsand brukar jag beställa 2x2x14 kg, vilket blir två paket på vardera 28 kg Tycker alltid lite synd om lantbrevbäraren då
Ska gå upp och göra en liten PP till gruppexaminationen på fredag.
Synd att han har så väldigt få likheter med bokens Tandlöse.Kollar på How You Train Your Dragon, kan knappt inse att den än 11 år gammal! Älskar Toothless eftersom han har vissa visuella och mentala likheter med Megara
Nä det vill du inte. Du vill sova på nätterna och kunna gå i strumpor utan att trampa i pölarJag. Vill. Ha. Valp. Nu. !!
Företaget får möjlighet att rikta reklam till dig.Gjorde precis en undersökning av typen "om varumärket vore en person, hur skulle du beskriva den?" Och alternativ i stil med elegant, vänlig, omtänksam osv. Jag tycker det är så flummigt! Men jag fyller ändå i hela undersökningen. Undrar vad de får ut av det i slutändan..
Via Sifo?Företaget får möjlighet att rikta reklam till dig.
Jag trodde du svarade på en sådan där vanlig enkät på nätet. De är ofta ett sätt för företag att skaffa kundinformation för att kunna rikta reklam.Via Sifo?
Ja, det var en Sifo-undersökning. Jag kan inte begripa vad de ska ha informationen till. Om TUI vore en person skulle den vara stilig. Jaha? Om Sia glass var en person skulle den vara ansvarstagande. Eeh va? Jag fattar inte.Jag trodde du svarade på en sådan där vanlig enkät på nätet. De är ofta ett sätt för företag att skaffa kundinformation för att kunna rikta reklam.
Om SIFO står bakom är det underlag till beslut i samhället och kunskap om befolkningen.