Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag det; ännu större lyx! Jag är uppväxt med att rida i hagar och på åkrar när jag ville träna så jag tycker fortfarande ridbana är en lyx . Ridhus är inte dumt, framförallt när ridbanan fryser men jag skulle ändå inte vara där för ofta ändå haha. Men ridhus med speglar på kortsidorna är skitbra! .Jag är så nöjd att ha ridhus vid stallet
Härligt med flyt!Har varit och simmat, kände mig stark så det blev längre än jag brukar simma. Roligt att märka att jag orkar mer än innan.
Lite taggad på att skaffa gymkort, får göra det när jag fått ett nytt jobb och friskvårdsbidrag.
Det går iaf framåt med nytt jobb, har tre jobb på gång nu. Får se vilket som passar bäst.
Du är INTE löjlig.Sitter i väntrummet på VC och ska träffa läkare ”för psykiska besvär” som min psykolog har bokat vid vårt första samtal. Mår piss, har ångest och mår illa pga det. Känner mig så löjlig, men man måste ju börja någonstans..
Du är INTE löjlig.
Lycka till
Är det fel?Herreminje, det här kommer att bli en lång kurs... Den ges på engelska. Läraren sa nyss examined istället för examinated...
Beror på vad som avsågs. Undersökte hen något eller pratade hen om examineringen av kursen?Är det fel?
Kanske, men Merriam-Webster säger så här:Beror på vad som avsågs. Undersökte hen något eller pratade hen om examineringen av kursen?
Kanske, men Merriam-Webster säger så här:
Definition of examine
transitive verb
1a: to inspect closely
b: to test the condition of
c: to inquire into carefully : INVESTIGATE
2a: to interrogate closelyexamine a prisoner
b: to test by questioning in order to determine progress, fitness, or knowledge
intransitive verb
: to make or give an examination
Det är inte snarare en skillnad mellan brittisk engelska och amerikansk engelska?