Examinering var det som avsågs.
Yes ... och da ar examine correct.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Examinering var det som avsågs.
Kanske, men Merriam-Webster säger så här:
Definition of examine
transitive verb
1a: to inspect closely
b: to test the condition of
c: to inquire into carefully : INVESTIGATE
2a: to interrogate closelyexamine a prisoner
b: to test by questioning in order to determine progress, fitness, or knowledge
intransitive verb
: to make or give an examination
Det är inte snarare en skillnad mellan brittisk engelska och amerikansk engelska?
Happ, my bad.Yes ... och da ar examine correct.
Vad härligtTack snälla, det gick jättebra! Läkaren jag fick var jättesnäll och pedagogisk när han gick igenom mig med blodtryck osv. Han skickade mig senare till labbet för att göra blodprov och där var hon som stack mig också jättesnäll när jag berättade att detta är mitt första blodprov någonsin. Nu har jag bara varit på den vårdcentralen två gånger, men när alla är så snälla och pedagogiska vill jag ju nästan säga att jag hittat världens bästa vårdcentral jämfört med min tidigare
Jag ser en bild på en ponny i inlägget iaf!Stallet gick bra. Först tömkörde jag en ponny och sen red dottern den andra. Under tiden fyllde 27-åringen på vattnet i hagarna och mockade
Försökte lägga upp bild men det tycks inte funka idag heller
Smyg inte, SPRING!Det här är nog min konstigaste dag på länge, går runt och halvsover, och samtidigt har följande hänt på jobbet i dag: Bokningskaos, brand, en person sågat av sig en bit av fingret, storbråk mellan två anställda, elfel, ytterdörr som inte fungerar, gasläcka, sönderslagen lampa som resulterade i fint fint glassplitter i en hel föreläsningssal, 3-4 arga besökare som skällt på mig, 2 accessystem av 4 nere, en dörr gick i baklås.
Det har ringt konstant i växeln. Det har varit jättemånga nere hos mig för hjälp, många fler än normalt.
Har halvsovit mig genom allt och är helt groggy, samtidigt har jag hanterat allt med exakt 0 problem.
Men nu vill jag faktiskt hem, tänkte smyga iväg lite tidigare, om en sisådär 40 minuter.