Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det, jag hade problem med den regionen inom psykiatrin tidigare också... finns några guldkorn iaf, jag hade turen att få dem senaste gången jag sökte, bara hoppas de blir kvarDen regionen är anledningen till varför jag valt att avvakta med att flytta norrut. Vill inte behöva vara helt beroende av den, utan väljer att flytta upp igen när jag mår bättre och inte behöver så mycket hjälp av psykiatrin längre.
Jag tänkte svara precis samma sak till @Invicta - sök hjälp när DU känner att du behöverNär det gäller psykisk ohälsa så anser jag man ska söka vård även om det inte är akut, tar tillräckligt lång tid innan nåt händer ändå så. Så sök
Fick okej hjälp av psyk när jag bodde där tills jag flyttade för tio år sedan. Men regionen har ju inte blivit bättre direkt.Förstår det, jag hade problem med den regionen inom psykiatrin tidigare också... finns några guldkorn iaf, jag hade turen att få dem senaste gången jag sökte, bara hoppas de blir kvar
Hälsocentralerna går på knäna dock, var rent kaos innan jag bytte till privat VC.
Påminner om när min förra hund blev magsjuk mitt i natten och spydde ner sängen. Fick ner henne på golvet och försökte dra ner det hon kräkts på på golvet. Då hann hon slinka upp i tygsoffan och kräkas där.
Dagen efter hade det passerat genom systemet och så att säga kom ut bakvägen mitt i natten i sängen..
Stackars lill-pluttan!
Att en sån liten sak kan skapa sånt mayhem på så kort tid.
Hoppas din mår bra nu!
Ja förfärlig. Väcker så många frågor,. Var det verkligen en olycka eller var det avsiktligt. Var nån berusad och övermodig eller bara allmänt enfaldig.Ligger i badet och följer rapporteringen från UKK. Vilken hemsk olycka!
Ja verkligen! Höjden av otur för den som stod nedanför om jag har förstått det rättLigger i badet och följer rapporteringen från UKK. Vilken hemsk olycka!
Det är tragiskt Har du testat prata med en psykolog digitalt? Om inte så kan det ju vara värt att testa.@Calmiche och @Scata
Ni har egentligen rätt, men jag misstänker att de skulle göra precis samma som gjorts under tidigare må-dåligt-cirkusar. Skriva ut mediciner som inte funkar alls eller som har helt knäppa och oväntade biverkningar eftersom jag är felkopplad och inte svarar på piller som man ska göra. Upprepa x10,000 ungefär.
Och andra lösningar? De finns knappt här, speciellt inte för autister. Det är bollas mellan vanliga psykiatrin där man blir behandlad som skit, och habiliteringen, som främst riktar in sig på att lösa mer konkreta saker än ett vagt "det känns förjävligt". Att jag mår skit är pga att större delen av mitt liv är kasst på flera olika sätt och det kan de inte göra något åt. Inte jag heller, känns det som, vilket såklart bidrar massor till hopplösheten.
Nå, jag tog mig in i duschen och lyckades göra mat åtminstone. Dagens stordåd avklarade. Nu ska jag försöka spela eller nåt för att distrahera mig så att jag förhoppningsvis lyckas visa mig på dagliga verksamheten imorgon.
Eller gav en glasskiva i staketet vika? Har för mig att baren är på våning 7.Ja förfärlig. Väcker så många frågor,. Var det verkligen en olycka eller var det avsiktligt. Var nån berusad och övermodig eller bara allmänt enfaldig.
Det är som i en filmJa verkligen! Höjden av otur för den som stod nedanför om jag har förstått det rätt
Jag antar att det lika gärna skulle kunna varit någon som svimmat ihop helt och hållet oavsiktligt också?Eller gav en glasskiva i staketet vika? Har för mig att baren är på våning 7.
Det är som i en film
Oh ja, men det är ganska högt staket också.Jag antar att det lika gärna skulle kunna varit någon som svimmat ihop helt och hållet oavsiktligt också?
Jo, men menade mer som att spinna vidare på om glaset gett vika, det behöver ju inte vara för att någon härjat.Oh ja, men det är ganska högt staket också.
Det är tragiskt Har du testat prata med en psykolog digitalt? Om inte så kan det ju vara värt att testa.