Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det i Röstånga du hämtar/lämnar dottern?Vi har kollat på ett par avsnitt av Below deck Med men nu är det läggdags. Imorgon ska 27-åringen till jobbet men jag och dottern fortsätter vara lediga
Stallet, köpa present till en av dotterns kompisar och lashlift är de fasta planerna. Sen förstås lite mer att göra men ändå ledigt
JAg har mycket att lära om. så mycket. jag har bara fått veta att jag inte gör saker bra nog. har bara fått höra att jag kan förbättra eller att någon annan är bättre. jag har försökt lära om.
Ja, om det inte känns som att man kan må bra och kanske mer ha en ”Fuck you, ni ska få se”-attityd och själv vilja bättra sig så får man ju lära sig att må bra med good enough.Det kommer ALLTID att finnas de som är bättre än dig! Det måste du släppa!
Se det som en möjlighet istället att omge dig men människor som kan berika dig intellektuellt! Livet är inte en tävling utan ett utbyte!
Har de ett eget rum? Ser gärna bilder på hur du inrettMina kaniner är dryga som sjutton
Men nu är de instängda i sitt rum för natten
Annars får jag inte sova för de är högt och lågt haha
Vi är många miljarder människor på jorden. Klart att andra är bättre än du. Annat vore närmasr otänkbart. Och förbättra sig - det gör väl alla hela ivet?JAg har mycket att lära om. så mycket. jag har bara fått veta att jag inte gör saker bra nog. har bara fått höra att jag kan förbättra eller att någon annan är bättre. jag har försökt lära om.
De ska få en grävlåda med, väntar på sandleverans idagHar de ett eget rum? Ser gärna bilder på hur du inrett
De ska få en grävlåda med, väntar på sandleverans idag
Vad lyxigtDe ska få en grävlåda med, väntar på sandleverans idag
Ja tyvärr försvann min klädkammareVad lyxigt
Sorgligt men förståeligt.Jag läste precis till min stora glädje att hästhoppningsmomentet plockas bort från modern femkamp.
Sorgligt Varför?Sorgligt men förståeligt.
Vad gör man inte för sina djurJa tyvärr försvann min klädkammare
Men jag har inte så mycket kläder så det går bra.