Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig!Nu är det gjort.
Snabbt ute ur buren och dök innan jag hann få upp mobilen för en närbild så ni får hålla till godo med de här bilderna istället.
Visa bifogad fil 54602
Syrensaft? Flädersaft har jag hört talas om men aldrig syrensaft. Hur är den i smaken eller har ni hunnit smaka än?Saften var gudomlig! Äntligen efter typ 6 års tjat hittade jag syrensaft! ❤
Visa bifogad fil 54606
Syrensaft? Flädersaft har jag hört talas om men aldrig syrensaft. Hur är den i smaken eller har ni hunnit smaka än?
Oj, jag är jättedålig på att beskriva smaker!
Men lite som flädersaft med inslag av lite nypon och ros typ. Om du som liten dragit bort enstaka syrenblommor och sugit i dig nektaren så smakar det så ungefär. Lite fräscht, somrigt och blommigt.
Jag såg nu att de hade björksaft och massa annat kul. Så vi ska beställa hem mer och prova på. Och mer syrénsaft också!
Kul att stötta mindre företag ute på landsbygden!
Det roliga var att de var nere på julmarknad vi var på här i Sörmland. Så jag hade redan handlat lite hjortronglögg, dessertsås med hjortron etc då. De var himla gulliga! Nu när jag googlade syrénsaft verkar de vara de enda som säljer. Kul att stötta dem iaf!
Kokar smörkola.