Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna dag började onekligen bra.
Gick in på Kicks för att köpa en palett ögonskugga. Visade sig att det bara fanns en kvar och förpackningen var bruten (men dock helt oanvänd). Tjejen bara ”men vet du du får den, varsågod”!

Går sedan till NK-skor och ska köpa iläggssulor. Får ett på köpet!

Går sen och köper is-latte. Tjejen i kassan bara ”vet du den bjuder jag på!
 
Min vän FELIX fixade pajen på 4 minuter. Mätt. Finns en liten aning om att din paj blir snäppet godare, men med hunger och en klick creme fraiche funkade det ändå bra..
Du skulle kanske bett FELIX om hjälp.......??? :D
Haha, vilket tjat om Felix :rofl:
Äntligen klar nu dock!
(var så hungrig så har redan tagit en bit, haha)
A3F1EEC2-CB86-4AF2-BFBA-24D5CFD490AD.webp
 
Lugn kväll igår med 26-åringen. Vi gjorde rotsellerisoppa med vita bönor och bacon och till efterrätt chips med dip :d
Idag har jag haft sovmorgon och sen plockat undan torr tvätt. Nu ska jag bädda om och sätta tvättmaskinen på timer.
Därefter ska jag till stallet och fixa där innan jag och 26-åringen ska träffas vid Bokskogen och gå en sväng där. Han har varit på skjutbanan och ska städa vapnet nu så vi borde vara klara samtidigt :)
Efter Bokskogen ska vi handla lite mat innan vi går till centrum och köper churros och glass :d

Åh churros 😋
 
Har invigt min nya ryggsäck med en kasse mat, får se hur den frysta maten har hållit sig när jag kommer hem. Planen för att använda Chromecast för tv i nya hemmet gick i stöpet så jag behöver titta närmare på hur jag kan lösa det och använda bara mobilens nätverk :cautious:
Ett par flyttkartonger inköpta också, alla hemma är ju fasen fyllda med skräp :rofl:
 
Har invigt min nya ryggsäck med en kasse mat, får se hur den frysta maten har hållit sig när jag kommer hem. Planen för att använda Chromecast för tv i nya hemmet gick i stöpet så jag behöver titta närmare på hur jag kan lösa det och använda bara mobilens nätverk :cautious:
Ett par flyttkartonger inköpta också, alla hemma är ju fasen fyllda med skräp :rofl:
Mobilt bredband med wifirouter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
39 776
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp