R
Raderad medlem 68338
Hur tänkte du här?!
Nej men jag är helt sjuk i huvudet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänkte du här?!
Du hade bara lite otur när du tänkte får man se resultatet?Nej men jag är helt sjuk i huvudet
Det finns ingen hemsida som samlar alla ridläger då? Om du ser namnet kanske du kan känna igen det, tänker jag?
Hm..Östergötland och lite in i skogen låter lite som det kanske kan vara Hagens connemarastuteri? .
Du kanske har rört till namn och plats så det är Skogslotten du tänker på?Jo kollade in där de står ridläger samlade men inget av dem var det jag letade efter .
Tyvärr inte det heller @Fjordfrälst
Var där under 90-talet kanske inte ens finns kvar idag.
Ska kolla upp detta!Du kanske har rört till namn och plats så det är Skogslotten du tänker på?
Ska kolla upp detta!
Edit: nej den hade jag visst redan inspekterat. Inte den heller
Hemmakontoret. Dag 107. Inga arbetskamrater i sikte idag. Heller. Högen med arbetsuppgifter är i stort sett slut. Imorgon byter jag chef för tredje gången på kort tid. Använder tiden nu på förmiddagen med att kolla om det finns någon ny intressant distansutbildning för min andra arbetsgivare. Två veckor kvar till semester. TVÅ!!!!
Du hade bara lite otur när du tänkte får man se resultatet?
Dag 103 på hemmakontoret här. TVÅ (jävla) veckor kvar till semester. Högen med arbetsuppgifter sinar inte, däremot motivationen ...
Lunch nu i alla fall. En näve småtomater och en frökuse (herregud heter det så när det är en styck brödbit ur påsen med så kallade Frökusar?) med Philadelphia-ost. O’BOY TILL. Har förflyttat mig från köksbordet hela vägen till soffan.
Nä, men det är ju toppen här på hemmakontoret. Det går nästan inte utför alls.