Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och njuter av det fina vädret. Bebis sover, maken sover. Jag är oförskämt pigg ändå med tanke på allt tumult som varit.
Gissar på att det bara ledde till att det dröjde ännu längre till hennes frukost...Alltså nästan. Senaste svimmningen var för att hon blev väldigt exalterad över sin frukost och jag tog för lång tid på mig.
Matte behöver andas hon också!... och så börjar jag övertänka. Behövde hon verkligen sövas, allt var ju okej. Har jag stressat min gamla hund helt i onödan nu? Kommer hon någonsin att bli okej igen? Tänk om hon har hängsvans för alltid nu? Jag är världen sämsta matte!
Låter som om hon är en husky, men hon är ju urhund hon med så ett drag alla urhundar har kanske, att vara väldigt dramatiskaAlltså nästan. Senaste svimmningen var för att hon blev väldigt exalterad över sin frukost och jag tog för lång tid på mig.
... och så börjar jag övertänka. Behövde hon verkligen sövas, allt var ju okej. Har jag stressat min gamla hund helt i onödan nu? Kommer hon någonsin att bli okej igen? Tänk om hon har hängsvans för alltid nu? Jag är världen sämsta matte!
Kanske. Jag har träffat två shibor med hängsvans och det var så himla sorgligt bara. Men hon tigger glass och har stulit en pappersbit och det är lovande!Matte behöver andas hon också!