Säkrast att du inte står/går bakom någon av dem de närmsta 24 timmarna!Katten har också hunnit lapa i sig en del olja. Jag tror inte det blir mycket krystande av i den halvan av familjen imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkrast att du inte står/går bakom någon av dem de närmsta 24 timmarna!Katten har också hunnit lapa i sig en del olja. Jag tror inte det blir mycket krystande av i den halvan av familjen imorgon.
Äsch, de får ändå olja ibland så det ska nog inte vara någon fara... men jag brukar i och för sig hålla mig inom en tesked eller så när jag bjuder.Säkrast att du inte står/går bakom någon av dem de närmsta 24 timmarna!
Hur kan de gilla olivolja? Äckligaste oljan ju.Katten har också hunnit lapa i sig en del olja. Jag tror inte det blir mycket krystande av i den halvan av familjen imorgon.
Åh nej jag älskar olivolja till salladen! Sorgligaste i historien är att det här var en flaska jag fått i gåva av en klient, från deras svärföräldrars olive grove i Provencé. Fast jag lyckades rädda en del!Hur kan de gilla olivolja? Äckligaste oljan ju.
Det är som alltid kul med djur.
Lika eländigt här,glas och rostig metall och i skåne är det bara sten sten o mera sten.Ser titt som tätt i fb-grupper hur folk gräver upp spännande porslinskärvor i sina trädgårdar. Inte här inte. Här hittar vi bara gamla spritflaskor i parti och minut...
Ja jag äter det för att få sova bättre, för det är väl samma som Amitriptylin?Alltså blir man trött av saroten?
JaJa jag äter det för att få sova bättre, för det är väl samma som Amitriptylin?