Flisa det och kör hem det till mig? Jag har plats
Det går fint att få lämpa av det här också!Det skulle ju vara ett alternativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flisa det och kör hem det till mig? Jag har plats
Det går fint att få lämpa av det här också!Det skulle ju vara ett alternativ
Det går fint att få lämpa av det här också!
Ett stort grattisNu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Jag kan oxå erbjuda plats till flisen i utbyte mot den där eländiga kökshyllan med glasburkar, trumfa det om du kan!Inte försöka sno mitt flis nu!
Härligt!Nedräkning till onsdag när jag åker till Malmö, på torsdag kliver jag på en bussresa till Hameln. Äntligen min tur, och jag känner redan nu att jagsla försöka boka in en resa varje år för enbart mig själv.
Heja dig! Skönt att byta jobb.Hu, i morgon ska jag ha avstämning med min chef och då säga upp mig. Gruvar lite för det trots att jag försökt ta mig därifrån så många gånger, nu eller aldrig om jag ska byta jobb.
När jag gjorde det så var det det bästa jag någonsin har gjort. Lycka till!Hu, i morgon ska jag ha avstämning med min chef och då säga upp mig. Gruvar lite för det trots att jag försökt ta mig därifrån så många gånger, nu eller aldrig om jag ska byta jobb.
Tack, jag tror också att det blir bra när allt är klart.När jag gjorde det så var det det bästa jag någonsin har gjort. Lycka till!
Grattis!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra