Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är dom till höger goda? Och vilken sort är den längst ner till höger?Skulle in på Ica och köpa lunch. Råkade se att de hade extrapris på Ben&Jerry. Det är farligt att handla när man är vrålhungrig
Visa bifogad fil 144115
Ja, kollegan skrattade högt åt mig när hon såg vad jag shoppat.
(Jag köpte mat också)
Den nere till höger är caramel brownie party, den är jättegod! Salt karamellglass med choklad och så. Den uppe till höger har jag aldrig provat innan eftersom de är så svindyra vanligtvis. Har dock höga förväntningar!Är dom till höger goda? Och vilken sort är den längst ner till höger?
Hoppas de hittar honom snart. Vilket trauma för den stackaren.Ja, jag är imponerad av pappas civilkurage. Han hanterade situationen väldigt lugnt och systematiskt. Började prata med dem och försökte lugna ner situationen, frågade om de kände varandra och vad det här handlade om. Men när han slängde in honom i skåpen (!!!) sa han lugnt ”Jag kommer ta ner dig nu” och så brottade han ner honom och höll fast.
Tyvärr är det en 15-åring med autism (förmodar jag, utifrån vad jag såg) vilse i Södertälje nu. Jag uppfattade det som att personalen tog honom åt sidan, men tydligen stack han. Ni som är där eller känner folk där, håll gärna ögonen öppna och hjälp till att hitta honom.
Hoppas de hittar honom snart. Vilket trauma för den stackaren.
Vilket pucko till ledsagare
Ja, jag är imponerad av pappas civilkurage. Han hanterade situationen väldigt lugnt och systematiskt. Började prata med dem och försökte lugna ner situationen, frågade om de kände varandra och vad det här handlade om. Men när han slängde in honom i skåpen (!!!) sa han lugnt ”Jag kommer ta ner dig nu” och så brottade han ner honom och höll fast.
Tyvärr är det en 15-åring med autism (förmodar jag, utifrån vad jag såg) vilse i Södertälje nu. Jag uppfattade det som att personalen tog honom åt sidan, men tydligen stack han. Ni som är där eller känner folk där, håll gärna ögonen öppna och hjälp till att hitta honom.