Snurrfian
Moderator
GrattisNu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisNu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
När katten kryper under överkastet och lägger sig vet man att vädret inte kommer bli bättre idag…Tänkte gå ut efter lunch, nu börjar det regna
Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
What?!Är på Tom Tits och bevittnade precis pappa brotta ner en ledsagare som gav sig på sin brukare. Nu är polisen på väg tydligen.
Men vad vidrigt! Heja pappan. Känns obehagligt om övervåld är så normaliserat att det utförs helt publikt. Samtidigt kanske bra så det kan få passande konsekvenser?Är på Tom Tits och bevittnade precis pappa brotta ner en ledsagare som gav sig på sin brukare. Nu är polisen på väg tydligen.
Gjort ett dagsverk så kroppen känns mör, vi tog ner en björk och ett körsbärsträd förra helgen och nu har vi tagit bort allt ris och kört upp i gropen. Vi får se om det är lämpligt att tända på valborg eller om vi gör det en annan dag. Jo jag vet att vi ska köra det till återbruket men det skulle innebära 10 -15 vändor med bil och släp, 5 mil. Det känns inte speciellt miljövänligt.
med tanken på antalet träd och vår just nu minimala trädgård som kräver täckning så känns det mest som vi kommer få flis i överflöd.Köp en flistugg och tugga upp det? Det är UNDERBART att ha för täckning i trädgården Jag har en jättebillig trädgårdskvarn från Biltema som fungerar suveränt.
med tanken på antalet träd och vår just nu minimala trädgård som kräver täckning så känns det mest som vi kommer få flis i överflöd.
Det skulle ju vara ett alternativFlisa det och kör hem det till mig? Jag har plats
Men vad vidrigt! Heja pappan. Känns obehagligt om övervåld är så normaliserat att det utförs helt publikt. Samtidigt kanske bra så det kan få passande konsekvenser?
Hoppas brukaren är okej och blir väl omhändertagen, liksom barn som eventuellt sett och undrar.