Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir det ABBA special på tv-n. Jag är lite kluven till ABBA, när de kom var det "fult" att gilla dem. Jag var mer inne på proggen och då "fick" man ju inte gilla ABBA eftersom de var så kommersiella. Nationalteatern, Hoola Bandoola Band o.s.v.
Kunde varit skrivet av.mig
Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Stort grattis!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Stort grattis! ❤❤Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Stort grattis till er.Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Åh, vad fint! Grattis och väl kämpat!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Grattis!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Stort grattis till er!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra