Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle titta på döingserien men fastnade på YT och lyssnar på Hollow Coves. Gillar deras musik, och den är ju inte lika gammal som det mesta annat.
Teet gjorde mig varm, men huvudvärken har inte släppt så jag har tagit Alvedon och hoppas på att det ger sig innan jag ska sova.
Reflekterade innan i dag när jag och spionen stod på ballen och spanade, att sedan jag fått järnet förra veckan har dimman i hjärnan lättat. Det är lättare att tänka nu, det var som om hjärnan var blockerad förut, men nu återfått bränsle för att kunna fundera och lösa saker, minns några dagar före jag fick järn när jag skulle sätta ihop en sådan ställning med tre korgar till toaletten, att jag misslyckades helt med att göra det. Gav upp, frustrerad och tvär. Dagen efter järnet satte jag mig på golvet och byggde ihop den på några minuter helt lugnt.
Antar att det är därför jag också sitter och funderar på en massa nu Och snubblar omkring på YT, som jag gjorde förr men inte orkat på ett bra tag!
Ballen har många betydelser I Skåne betyder det ena skinkan på folk och fä! Och jag skriver det för att retas lite också!Varje gang du skriver "ballen" riktigt ryser jag. For mig betyder det nagot helt annat an balkong.
Dessa är från heylinn, men det finns många olika märkenWow var köper man sånt?