Blev det bra med bordet?Höll på att frysa ihjäl på vägen hem från kontoret. Blåser verkligen iskallt (och då är jag en person som typ alltid är varm).
Köpte misosoppa som jag nu hällt i mig med hopp om att tina upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev det bra med bordet?Höll på att frysa ihjäl på vägen hem från kontoret. Blåser verkligen iskallt (och då är jag en person som typ alltid är varm).
Köpte misosoppa som jag nu hällt i mig med hopp om att tina upp.
Pappa vill byta på min, han är oerhört tekniskt lagd, men jag vågar inte låta honom göra det. Är sjukligt rädd om den.Jag anvander fortfarande vinterjackan pa mornarna nar det ar mellan 0*C och +5*C ... Den aker dock av nar solen kommer upp en liten bit. Vid 9 tiden ar det runt 10-12*C och vid 12 tiden har vi natt fram till 18-20*C .... och slutar dagen (savida det inte blir nagra moln) mellan 20-25*C.
Jag tanker dock inte klaga pa alla klader jag tar pa och sliter av eller hur manga ganger jag byter om ... det ar helt klart battre an hur ni har det!
Jag har sadan tur att sonerna ar duktiga pa sadant, sa jag betalar bara batteriet, vilket ligger runt 1000 kronor har. Min 9 ar gamla Macbook pro tuggar och gar aldeles utmarkt och fungerar forhoppningsvis ett par ar till.
Blev det bra med bordet?
Pappa vill byta på min, han är oerhört tekniskt lagd, men jag vågar inte låta honom göra det. Är sjukligt rädd om den.
Tack för orden, har pratat med honom nu och han skulle kolla upp hur man gör med någon kollega.Jag satt bredvid sonen som bytte mitt batteri och jag kan konstatera att jag skulle latt ha kunnat gora det sjalv ... men liksom du ar jag mycket "attached" till min "lappy", den innehaller ju hela mitt liv och alla mina vanner.
Lat din pappa byta, det blir mycket billigare da.
Det var minus hela förra veckan på morgonen. Detsamma idag. Vi har suttit i skogen under lördagarna och det är kallt att sitta där i flera timmar.Jag har vårjackan på.
Har packat ner vinterjackan
Är det folk som använder för mycket tvättmedel så det blir skum m.m. kvar? Det problemet finns inte i mitt hus, som tur är men förra gången luktade kläderna parfym trots att jag använder parfymfritt, så var väl sköljmedelsrester kvar.Idag ska det tvättas.
Hatar verkligen att städa tvättstugan varje gång för att kunna tvätta
Det var minus hela förra veckan på morgonen. Detsamma idag. Vi har suttit i skogen under lördagarna och det är kallt att sitta där i flera timmar.
Näe men massor med pulver,torktumlaren är inte rengjord osv.Är det folk som använder för mycket tvättmedel så det blir skum m.m. kvar? Det problemet finns inte i mitt hus, som tur är men förra gången luktade kläderna parfym trots att jag använder parfymfritt, så var väl sköljmedelsrester kvar.
Jag tänkte moppa golvet senast jag tvättade men det fanns ingen mopp på skaftet eller lös så jag slapp.
Ja usch.. nej nu får det bli lite varmare juDet var minus hela förra veckan på morgonen. Detsamma idag. Vi har suttit i skogen under lördagarna och det är kallt att sitta där i flera timmar.
Brr, fryser fortfarande mer än jag gjorde i vintras. Och trots att det är varmare inomhus så fryser jag mer, trots tjock kofta, mysbyxor och fårskinnstofflor.
För mig räcker det att gå ut till bilen för att ha vinterjacka på. Igår stod vi och frös ihjäl i väntan på att ridhuset skulle öppnas. Det blåste satan och snöade. De tre senaste lördagarna har tillbringats som publik på orienterings tävling.Jag har runt -10° när jag kliver upp
Skulle jag sitta still i timmar (vilket extremt sällan sker) skulle jag dra på mig rejälare byxor, en ylletröja och mössa men för mitt normala vardagsliv den här tiden på året räcker det gott och väl med tunn flecejacka.
Håller med..Jamen det är vidrigt kallt ju.