Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu på kvällspromenaden. <3 Årets första, och så många!
1713813669975.png
 
Har ju lagt ut pappas bilar på annonser. Fått massor av svar:
1. Män(niskor) som inte läst annonserna alls. (Av typen ”är den besiktad och körbar?” När det står i annonsen att den har skjuten vevstake och extra motor kommer bredvid…)
2. Män(niskor) som skambudar helt sinnessjukt
3. Män(niskor) som mansplainar saker de har noll koll på. (Typ ”bilen är från 1965” ”Nä det står 1962 i pappren.” ”Då står det fel, för jag är säker på att det är en 65:a” 🫠)
4. Män(niskor) som vill ha mitt nummer/vill att jag ringer för ”de har några frågor”. När jag hänvisar till att de kan fråga på Messenger så är de plötsligt inte intresserade längre.
5. Ett fåtal normala personer som ställer sina frågor och sedan antingen vill komma och titta eller tackar för svar och går vidare i livet.

Hur svårt ska det behöva vara? 😩
 
Började kolla ett program om illegal organhandel men det kändes så mörkt så jag bytte till dr pimple Popper i stället, hon är mkt positivare. Snart the rookie och sen sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 361
Senast: Marita73
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp