Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker kontakta Transportstyrelsen för att ta reda på hur vi får ut nya reg-papper på en av bilarna eftersom vi inte hittar de gamla. Men nej då får jag ett ”Det är många som ringer, alla köplatser är fulla!” I örat innan samtalet kopplas ner. :cautious:
 
Har varit hemma för en dryg migrän i dag. Åt nyss havregrynsgröt och funderar på att vila lite till nu när migränen har börjat släppa taget, då kanske jag kan få sova lite istället för bara ha ont.

i dag hade jag tänkt göra så mycket efter jobbet- och så blir inget av det gjort pga migrän.
Livet suger.
 
Har Kung Charles prinskorvfingrar idag 😅

FullSizeRender.jpeg
 
Soligt och fint så kan ju va skönt med en promenix före stallet. Jodå! Om det inte vore för den förbannade blåsten som vanligt och de få plusgraderna som en jäkla isvind drog genom jackan så! Kunde ju tagit något varmare än tunna typ sommarbyxor och mössa på 🤣 men nu ska jag klä mig betydligt varmare. Skitblåst!
 
Försöker kontakta Transportstyrelsen för att ta reda på hur vi får ut nya reg-papper på en av bilarna eftersom vi inte hittar de gamla. Men nej då får jag ett ”Det är många som ringer, alla köplatser är fulla!” I örat innan samtalet kopplas ner. :cautious:
Har du bankID gör du det via deras hemsida.
 
Jobbar inte direkt fort i dag mtp huvudvärken men lite får jag gjort iaf!
Önskar att våren var här (skiter i vad någon säger den är inte här än... jag tog fram vinterkläderna i morse).
Drömmer om uteritter och lektioner ute i fälttävlanshagen och självständig dressyr i stora hagen.
 
Gick med hundarna i fm, singlade lite snö och blåste kallt. Södra Halland i april. Det ska vara varmare!
Nu har jag varit och vaccinerat tre av dogsen, och la mig på soffan och funderar på om jag ska köra ett litet träningspass 🏋️‍♀️ eller klä på mig och gå ut och gräva lite 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 362
Senast: Marita73
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp