Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur löste du det där salladsproblemet??Sitter på tåget hem från London efter en härlig och extremt avslappnande helg. Det är så härligt att umgås med vänner som den jag hälsade på nu, som jag känt i 17 år och delat en massa viktiga livshändelser med vilket innebär att vi känner varandra väldigt väl och kan vara både pratsamma och knäpptysta med varann utan att det blir konstigt. Igår eftermiddag satt jag uppkrupen och läste i soffan medan hon la pussel och jag tror inte att vi sa ett ord på säkert en timme. Våra liv har utvecklats på ganska olika håll de senaste 7-8 åren, men den trygga gamla vänskapen finns liksom kvar som en stadig grund att stå på
Ska snart hugga in på min middagssallad - jag lyxar till det med bestick den här gången
Bidrar med bonusbild på den härliga vårgröna skogen vi besökte igår, där klockhyacinterna bredde ut sig som en lila matta.
Tömde dressingburken och använde den som skopa Det gick förvånansvärt bra, men det såg nog lite roligt ut...Hur löste du det där salladsproblemet??
Åh vad drygt! Det var det en som gjorde på konferensen jag var på i onsdags - någonstans inne på den enorma arena som är Ascot Racecourse... Extranyckeln låg hemma i hans hus 2 timmars körning därifrån. Jag vet inte hur han löste det faktiskt, det sista jag hörde var att han skulle ringa en lokal verkstad och se om de kunde hjälpa på något vis. Tyckte väldigt synd om honom, det är liksom det sista man behöver när man tillbringat hela dagen på konferens och liksom bara vill hem!Har tappat bilnyckeln Sambon cyklar hit med extranyckel nu. Fin födelsedagspresent till honom... Jag slutade för 45 minuter sedan och sitter nu ute på en sten och är allmänt hungrig och olycklig.
Härligt!Har läst lite i manuset. Är det okej att säga att man faktiskt tycker att det flyter på rätt bra ? Jag kan ibland bli lite förvånad över att det är jag som har skrivit det... Längtar tills jag håller boken i handen, men samtidigt har jag ingen brådska!
Åh gud vad gott!Gjort smuldeg och klyftat äpple, väntar nu på att ugnen ska bli varm.
Har fuskvaniljsås. Orkar jag vispa den fluffig tro?