Duktig spionÄr hungrig och äter någon panacotta från Grand dessert eller vad de heter. Ny smak för mig, och rätt god. Gissar att jag får äta något bättre innan läggdags dock.
Ringde min syster och skvallrade om påringaren och knarkvibbarna det gav. Bara just det där att han pratade om "vi" hela tiden, "vi vet att han bor här", "ursäkta att vi stör", "bara en sak till sedan går vi". Men det stod bara en vid dörren. Garanterat att de andra stod bakom dörren. Det var det första jag misstänkte första gången han sa "vi".... min syster höll med, hon har ju missbrukat och just stå bakom dörren är inte alls ovanligt, en pratar och den andra gömmer sig. Att fråga om något att tända med är också hyfsat klassiskt, de ville kolla om han faktiskt fanns i min lägenhet. Och det var nog det som fick mig så himla arg, rosenrasande faktiskt. Först prata om "vi VET att han bor här" och sedan tro att jag går på det klassiska knepet för att komma in, för fan jag är inte tappad.
Men visst, de ringde på, det var ju positivt, de sprängde i alla fall inte min lägenhet som gjorts på andra ställen och "oups, det var visst fel lägenhet" typ. Men även det gör mig arg!
Spionen skällde ovanligt mycket när jag öppnade och hoppade i halsbandet mot personen, vilket direkt fick mig att ogilla den. Gillar inte han någon person så följer jag hans råd, helt klart.
Svårt att skaka av mig obehagskänslan ändå, det är länge sedan grannen med pojkvän flyttade så varför ens påstå det ens var min lägenhet vet jag inte. Kanske får kolla hur många som står skrivna på min adress...
Och duktig matte också förstås!