obehagligt! Men kolla adressen. Jag har spärrat. O kanske kontakta polisen? De kanske kan inte göra något men ändå notera det?Ja, det är ju det helt klart! Han är en människokännare den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
obehagligt! Men kolla adressen. Jag har spärrat. O kanske kontakta polisen? De kanske kan inte göra något men ändå notera det?Ja, det är ju det helt klart! Han är en människokännare den där!
Vet inte vad polisen kan göra, men ska kolla min adress, vill inte ha snyltare skriven där. Kändes faktiskt obehagligt när han så enträget sa "vi VET att han bor här", eh, nej?! Anledningen till att jag öppnade var för att han inte gav sig när jag ignorerade och jag ville att spionen skulle sluta skälla så han inte störde grannarna.obehagligt! Men kolla adressen. Jag har spärrat. O kanske kontakta polisen? De kanske kan inte göra något men ändå notera det?
Kontakta dem och berätta att han kändes hotfull och ville komma in i lägenheten och inte trodde på dig när du nekade till att fler bodde där.Vet inte vad polisen kan göra, men ska kolla min adress, vill inte ha snyltare skriven där. Kändes faktiskt obehagligt när han så enträget sa "vi VET att han bor här", eh, nej?! Anledningen till att jag öppnade var för att han inte gav sig när jag ignorerade och jag ville att spionen skulle sluta skälla så han inte störde grannarna.
Det här är en riktigt kul youtube kanal för historia och matintresserade @bettysmatte @tornblomma
https://www.youtube.com/@TastingHistory
Han försöker laga mat från olika historiska perioder med samma ingredienser som fanns då.
Senaste videon är hur man lagade haute cuisine på Orientexpressen
Spännande!
En kompis försökte äta som Henry XIII i en vecka. Han gav upp
Alltid något speciellt med flaggor i matenVisa bifogad fil 143689
Köttbullar till folket!
Är i schtooorstchaaan på romantisk weekend .
Kunde iofs lagat samma rätt hemma med lokala råvaror .