Ja men det är ett nödvändigt ontTänkte på dokumentationen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det är ett nödvändigt ontTänkte på dokumentationen.
Ja jag vet.Ja men det är ett nödvändigt ont
Min gräns är klockan 20 Mest pga hunden dock…Kan man gå och lägga sig klockan sju?
Ja det kan man. Jag ligger i sängen, maken har redan somnatKan man gå och lägga sig klockan sju?
Ja det kan man. Jag ligger i sängen, maken har redan somnat
Min ursäkt är att jag har vansinnigt ont. Hans ursäkt är att han var trött.
Kan man gå och lägga sig klockan sju?
Jag har inga regler. Är jag trött lägger jag mig. Oavsett tid.Ja, på morgonen efter ett rejält baluns. Annars ej om man är över 5 år
Jag med mvh krålus antingen tant eller under 5 år men åkte till jobbet 5.15 pga väglag och har en klocka som ringer 6 imorgon pga barnet skall använda karta och kompass imorgon.Jag har inga regler. Är jag trött lägger jag mig. Oavsett tid.
/tanten, 65
Nej säger Pucken här hemma, för de gamla bits ju sönder, det behövs alltid flera leksakerHar varit och handlat. Spionen fick en påse frolic, fanns inga leversnittar där, och så fick han en gris som nöffar så han blev glad. Jag en påse godis, grönsaker, två kanelbullar och lite pålägg och så.
Alla som känner mig och spionen himlar med ögonen när jag säger att han fått en leksak och standardfrasen är "Har inte han alldeles för många leksaker REDAN?! Behöver han fler?!". Jag och spionen ställer oss frågan-kan man få för många lekisar??!! Och ändå har jag sorterat ut en hel sådan där stor ICA platskasse, sådan återanvändbar stor en, med lekisar till grannvovven
Ankor i målbrottet! Gud vad gulligtDet är de. De har också lärt sig att börja säga "ank ank" istället för "pip pip" bara senaste veckan. De tittade lite förvånat på varandra första gångerna.
Sitter min natthelg på jobbet, troligen min allra sista här dessutom.