Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha fastnar...Förlåt jag skrattar, jag skrattar inte för att vara elak! Låter bara lite roligt du måste väl vara nära förlossningen nu?!?Sovit sjukt dåligt inatt. Varit vaken sen halv sex. Ätit frukost och parkerat mig vid köksbordet. Vågar knappt inte sätta mig i fåtölj igen, inte kul att inte komma upp utan hjälp.. Har bett maken ha telefonen nära sig hela tiden om jag fastnar någonstans igen.
Ja det är bara sex dagar kvar. Är smidig som en blåval på land just nuHahaha fastnar...Förlåt jag skrattar, jag skrattar inte för att vara elak! Låter bara lite roligt du måste väl vara nära förlossningen nu?!?
Hahaha jag kan tänka mig att man inte blir såååå smidig haha. Så spännande! Eller nervöst med kanske?! Skönt att det närmar sig slutet iafJa det är bara sex dagar kvar. Är smidig som en blåval på land just nu
Ska mest blir skönt att slippa vara gravid och spännande med så klart!Hahaha jag kan tänka mig att man inte blir såååå smidig haha. Så spännande! Eller nervöst med kanske?! Skönt att det närmar sig slutet iaf
Samma känsla här…Känner mest att "måste jag existera i dag?"
Tycker du absolut ska försöka "våga" gåBlev nyss medbjuden på bowling på fredag. Trevligt ju men det är med min relativt nya vän och hennes två tjejkompisar som jag aldrig träffat. Hjärnan satte direkt igång med sina "tänk om" och min bekväma sida vill bara stanna hemma. Det är egentligen ett toppentillfälle att träffa dem och eventuellt kunna hänga med på fler saker i framtiden samtidigt som jag blir så socialt rädd. Får fundera lite på det under dagen.
Det är ju en "högt belägen" station.Har just fått mina misstankar bekräftade. Varje gång jag åkt förbi Södertälje syd så har jag tänkt att det måste blåsa vedervärdigt där, det gör det
Efter gårdagens fail med ABBA-museets ocker så fick jag lite hybris och mailade Dramaten om ett besök hos dom. Nu har de svarat att VI ÄR VÄLKOMNA! Wow ändå!