Sitter och väntar på att få komma in till dietisten. Det är nog det vårdyrket jag får mest ångest av att träffa! Har mött så många otroligt dåliga som barn som sätter sina spår såhär som vuxen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter gårdagens fail med ABBA-museets ocker så fick jag lite hybris och mailade Dramaten om ett besök hos dom. Nu har de svarat att VI ÄR VÄLKOMNA! Wow ändå!
Grattis!Jag unnade mig sovmorgon och fick tårtfrukost IOM att jag fyller år och ÄLSKAR tårta. Känns lite tungt att ge sig ut och jobba hästar nu med den har tårt-paltkoman som fortfarande sitter i.
Sambon är och köper havskräftor som jag ville ha ikväll.
Grattis! Hurra!Jag unnade mig sovmorgon och fick tårtfrukost IOM att jag fyller år och ÄLSKAR tårta. Känns lite tungt att ge sig ut och jobba hästar nu med den har tårt-paltkoman som fortfarande sitter i.
Tusen tack!Grattis!
Tack snälla!Grattis! Hurra!
Vilken både gullig och läskig tårta!
GRATTIS!Jag unnade mig sovmorgon och fick tårtfrukost IOM att jag fyller år och ÄLSKAR tårta. Känns lite tungt att ge sig ut och jobba hästar nu med den har tårt-paltkoman som fortfarande sitter i.
Grattis!Jag unnade mig sovmorgon och fick tårtfrukost IOM att jag fyller år och ÄLSKAR tårta. Känns lite tungt att ge sig ut och jobba hästar nu med den har tårt-paltkoman som fortfarande sitter i.
I många verksamheter är tråkigt = bra. Är inte ditt jobb ett sådant?Börjar känna mig svårt uttråkad Kan det kanske hända något?