Rekommendationen är att låta äggen vila ett dygn om de skickats som post. Det kan ju skumpa omkring ordentligt även om det är ömtåligt gods.Varför i morgon och inte i dag? Överlever ägg posten på sådant vis? Så många frågor liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rekommendationen är att låta äggen vila ett dygn om de skickats som post. Det kan ju skumpa omkring ordentligt även om det är ömtåligt gods.Varför i morgon och inte i dag? Överlever ägg posten på sådant vis? Så många frågor liksom
Ja det förstås. Men är rätt imponerad att man ens kan skicka ägg med post, om man ska ha dem till att bli bebisar!Rekommendationen är att låta äggen vila ett dygn om de skickats som post. Det kan ju skumpa omkring ordentligt även om det är ömtåligt gods.
Smart planerat av hönan ju!Om hon skulle börja ruva på en gång skulle kycklingarna kläckas med upp till typ tio dagars skillnad (eller mer) och det är förstås inte idealet eftersom hon måste upp och börja ta hand om de små inom ett par dagar, plus att storleksskillnaden vore stor mellan syskonen så oftast lägger de hela kullen innan de börjar ligga på dem.
@tornblomma Fotografiska? De har ofta intressanta utställningar.
Edit: Synd att Monets water garden hann stänga
Skulle Vasamuseet kunna vara något? Om det är några legonördar så har de även brickwreck just nu. Men det är häftigt att se Vasa och få en känsla för storleken.
Såg den på Instagram, riktigt snygg!Kom precis hem. Jag riktigt trött men skulle behöva fixa till lite här hemma.
Hämtat klänningen jag unnade mig häromdagen. Kommer nog bli en riktig favorit i sommar! Den är luftig och oversize men inte genomskinlig och har bra fall!
Visa bifogad fil 143454
Såg den på Instagram, riktigt snygg!
Klart min stil, så lite avis.
Vad ska du hitta på? Oavsett så kommer det gå superbra!Sitter i hotellbaren och tar ett glas vin i all min ensamhet. Har just vinkat av min London-kollega och ska snart gå upp till rummet och ta ett bad. Rummet är ett sådant där som har badkar mittemot sängen, skrämmande nära parkettgolvet som ser ut att vara original Hoppas kunna sova gott inatt trots att jag är jääättenervös inför morgondagen. En del av mig ser fram emot den också dock, så det är ju alltid något!