Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kiropraktorbesök kanske?
Bild!Äggen kom i posten idag! alla sex är hela, och de är så småååå, jag döööör!
I en kartong för hönsägg. Det är svårt att få någon riktig skala, jag har inga andra ägg hemma. Lite fläckiga är de också.Bild!
Varför i morgon och inte i dag? Överlever ägg posten på sådant vis? Så många frågor liksomImorgon startar jag inkubatorn! Det ska bli så spännande!
Jag måste hämta inkubatorn på jobbet först, men det är inte jättebråttom att få in dem utan det är mer att jag är otålig. Hönan börjar normalt inte ruva på allvar förrän alla ägg är lagda så de klarar sig ett tag. De börjar inte utvecklas förrän värmen är på.Varför i morgon och inte i dag? Överlever ägg posten på sådant vis? Så många frågor liksom
Jag vet inte vad jag ska säga, mer än "MEN så COOLT ju!!!", har aldrig tänkt på hur hönor ruvar osv!Jag måste hämta inkubatorn på jobbet först, men det är inte jättebråttom att få in dem utan det är mer att jag är otålig. Hönan börjar normalt inte ruva på allvar förrän alla ägg är lagda så de klarar sig ett tag. De börjar inte utvecklas förrän värmen är på.
Nu hoppas jag att det inte är en scam och att vi får minst två småfasaner, det vore ju sorgligt om det bara blev en.
Om hon skulle börja ruva på en gång skulle kycklingarna kläckas med upp till typ tio dagars skillnad (eller mer) och det är förstås inte idealet eftersom hon måste upp och börja ta hand om de små inom ett par dagar, plus att storleksskillnaden vore stor mellan syskonen så oftast lägger de hela kullen innan de börjar ligga på dem.Jag vet inte vad jag ska säga, mer än "MEN så COOLT ju!!!", har aldrig tänkt på hur hönor ruvar osv!
Håller tummarna för att alla går vägen och blir fasaner!