Inkubatorn? Äggkläckningsmaskin?Imorgon startar jag inkubatorn! Det ska bli så spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inkubatorn? Äggkläckningsmaskin?Imorgon startar jag inkubatorn! Det ska bli så spännande!
Att man kan bli så lycklig över kissklumpar
Två inlägg i rad på samma, men ändå så olika, temaJag har ny toasits
Tänk att så lite kan göra en så glad
Precis!Inkubatorn? Äggkläckningsmaskin?
Klart att du ska med!!Precis blivit inbjuden på att vara med på en lesbisk träff under en helg om ett par veckor med en massa andra lesbiska i en förening jag är med i. Får resa, boende, mat och allt betalt. Visst borde jag inte tacka nej utan ta chansen och åka?
Så nervöst ju.. Känner ingen som ska med..
Klart du borde åka! Resa bo och mat gratis! Se det som att du sparar pengar.Precis blivit inbjuden på att vara med på en lesbisk träff under en helg om ett par veckor med en massa andra lesbiska i en förening jag är med i. Får resa, boende, mat och allt betalt. Visst borde jag inte tacka nej utan ta chansen och åka?
Så nervöst ju.. Känner ingen som ska med..
Skulle Vasamuseet kunna vara något? Om det är några legonördar så har de även brickwreck just nu. Men det är häftigt att se Vasa och få en känsla för storleken.Jag hatade verkligen vikingautställningen Men är kanske ett visst problem att jag är arkeolog i grunden så jag borde kanske inte "recensera" denna typ av utställning. Kanske ska kolla upp och ta in en offert!
Paradox har vi undersökt tidigare men jag tror att det det kan bli lite knepigt att hålla ihop liksom, vi behöver ett koncept med visning som håller ihop gruppen.