Jag har redan döpt mina hypotetiska getterDe är ju himla söta, och roliga! Följer ett konto på Instagram och hon har två gulliga getter. När jag ser dem blir jag också sugen på att skaffa såna, om jag hade haft möjlighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan döpt mina hypotetiska getterDe är ju himla söta, och roliga! Följer ett konto på Instagram och hon har två gulliga getter. När jag ser dem blir jag också sugen på att skaffa såna, om jag hade haft möjlighet
Jobb imorgon
Både längtar och inte längtar då det är starten på utvecklingssamtalen
Just sovit två timmar, så behövligt!
Nu ska jag gå och sätta mig i solen och läsa, lite blåsigt, men i övrigt fantastiskt väder.
Tillhör annat parti, men tror också att ni gör ett gott val i så fallValberedningen tycker som mig, Amanda Lind som språkrör. Heja, heja! Den 28e är det dags.
Tittat på två lägenheter idag, varav en var väldigt intressant. Får sova på saken, kanske lägger jag ett bud om det inte springer iväg alltför mycket.
Haha, kärt barn har många namnbege mig ut på en gubbpromenad* om inte solen hunnit gå ned!
*Definition av gubbpromenad; promenad i sakta mak. Stanna ofta för att gubbglo på växter, djur och om någon i området byggt eller flyttat på något.