Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska hon inte. Vi vill ha ett trasigt tangentbord!Alltså NÄR ska du fixa ditt tangentbord?!
Det går inte att locka tillbaka hunden?Sitter och tittar på en krimserie. Behöver hämta mer te men har en sovande varm hund-kringla i knäet. Reser jag mig är det inte lika varmt och gosigt längre och jag stör honom i hans sovande.
Men jag behöver te.
Svårt detta.
Vill bara säga att jag har många fantastiska elever, förra gången vi var på teater med en annan grupp var det magiskt. Och i gruppen som var med sist var det många som skötte sig otroligt bra och verkligen älskade teatern och upplevelsen.Alltså, jag har så fina elever. Haft en sådan där energigivande dag på jobbet med positiva elever, mycket skratt och högt i tak. Älskar't! (Feel free att påminna mig om det nästa gång jag haft elever som betett sig som... ja... )
Har dessutom gått hela dagen och trott att det är måndag, så när min kollega påpekade att det ju faktiskt var fredag så var det som att få en present.
Jodå. Absolut kan jag lyfta tillbaka hunden. Men det känns inte bra när jag börjar flytta på honom och han gnyr som en bebis Vi har det rätt mysigt och det blir ett avbrott i det. (ja jag är en mjukis)Det går inte att locka tillbaka hunden?
Vilken serie tittar du på?
Min katt hade en bit skumgummimadrass i sin korg. Den gick att skära till rätt form. Fast det kanske blir för stort i en bur.Kom på att jag hade kunnat önska mig en bädd till kattens ovala bur till någon julklapp, nu känns det som för sent
Inte så lätt när man inte har en vanlig typisk rektangel utan den är oval och ganska stor... Men hon behöver en mjukare skönare bädd i den!
En filt eller nåt skulle kanske gå bra men hon behöver plats för att snurra runt, så en liten filt?