Visst, alla dessa fynd som tinar fram är fantastiska men det gör mig väldigt ont att att alla glaciärer försvinner, att det går snabbare och snabbare pga klimatförändringarna och alla växter och djur som försvinner för alltid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, alla dessa fynd som tinar fram är fantastiska men det gör mig väldigt ont att att alla glaciärer försvinner, att det går snabbare och snabbare pga klimatförändringarna och alla växter och djur som försvinner för alltid.
Sitter på labbet och väntar. Gör glukosbelastning, har hällt i mig sockerlösning och nu vänta i 1,5 timmar till. Har en värdelös bok att läsa vilket inte gör väntan roligare.
Jag vet inte, blodproverna såg bra ut. Förmodligen är det för att jag är överviktig.Det låter inte gott vad jag hört men så tidigt? Har du ökad risk för diabetes eller är det mer regel än undantag vid gravid som "äldre" ?
Jag vet inte, blodproverna såg bra ut. Förmodligen är det för att jag är överviktig.
Ja, allt utom järndepåerna var bra.Ah det är ju givetvis en riskfaktor! Skönt med fina blodprover