Hoppas att hannarna har ihjäl varandra, för fler flugor vill vi då rakt inte ha....Haha! De surrade högt och bråkade i luften. Funderar på om det är två hannar och en hona och att hannarna bråkar om henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att hannarna har ihjäl varandra, för fler flugor vill vi då rakt inte ha....Haha! De surrade högt och bråkade i luften. Funderar på om det är två hannar och en hona och att hannarna bråkar om henne.
Den risken - efter all din städning - är så MINIMAL att den nästan inte finns!Suck, jag lyckades ha ner en tallrik och den gick i tusen bitar. Har svept, moppat och ska dammsuga. Men får ändå noja om att Megara ska trampa på en flisa och få i sig den.
Vi väcktes i morse av att en blomkruka tog livet av sig bevittnat av Queen. Den som var först att kliva i grejerna var givetvis smulan. Det har varit saker som tagit livet av sig när vi inte ens varit hemma... man kan liksom inte bevaka all tid.Suck, jag lyckades ha ner en tallrik och den gick i tusen bitar. Har svept, moppat och ska dammsuga. Men får ändå noja om att Megara ska trampa på en flisa och få i sig den.
Dämåner, helt klart!Vi väcktes i morse av att en blomkruka tog livet av sig bevittnat av Queen. Den som var först att kliva i grejerna var givetvis smulan. Det har varit saker som tagit livet av sig när vi inte ens varit hemma... man kan liksom inte bevaka all tid.
Åhhhhh det har vi hela tiden måste ha kommit med odjuren för före de bodde hos oss.Dämåner, helt klart!
Skaffa en smartstore plastlåda med lock som du kan tina saker i på normal höjd.Ibland blir jag liiiite trött på att ha en katt jag måste lägga mat över kylskåpet för att hon inte ska få tag på det och sedan glömmer det och allting trillar ner. Gah.
Skaffa en smartstore plastlåda med lock som du kan tina saker i på normal höjd.
Tina går bra i kylskåpet, låta maten svalna kan man göra antingen i ugnen när den svalnat eller i diskhon med vatten om det är en gryta. Jag öppnar ugnsluckan och släpper ut värmen när jag plockar ut maten, sen går det att ställa in med luckan lite på glänt mha en grytlapp eller liknande så små tassar och klor inte fiskar åt sig.Skaffa en smartstore plastlåda med lock som du kan tina saker i på normal höjd.
Fick tillslut barnet att ta en hyfsat vettig bild.
KAN vara ett av mina minst genomtänkta köp på Tradera men den är ju SÅ mysig
Enda nackdelen är att den luddar något förskräckligt. Men jag tror den kommer vara förlåten i vinter
Av en händelse hänger ett annat Traderaköp bakom mig. Ser vi ett tema?
Visa bifogad fil 125728
Tina går bra i kylskåpet, låta maten svalna kan man göra antingen i ugnen när den svalnat eller i diskhon med vatten om det är en gryta. Jag öppnar ugnsluckan och släpper ut värmen när jag plockar ut maten, sen går det att ställa in med luckan lite på glänt mha en grytlapp eller liknande så små tassar och klor inte fiskar åt sig.
jag behöver en sån! Zån menar jag.Fick tillslut barnet att ta en hyfsat vettig bild.
KAN vara ett av mina minst genomtänkta köp på Tradera men den är ju SÅ mysig
Enda nackdelen är att den luddar något förskräckligt. Men jag tror den kommer vara förlåten i vinter
Av en händelse hänger ett annat Traderaköp bakom mig. Ser vi ett tema?
Visa bifogad fil 125728
Ibland går det fort när man skriver Men i jämförelse med typ mandelpotatis som ju är lite avlång i formen så var dessa färskpotatisarna väldigt små och runda Men undrar om inte mandelpotatis inte är godare kanske?Mmm, mycket godare än lång!
Känner igen mig.Inser mer och mer hur mycket jag faktiskt saknar att ha häst. Inte allt det jobbiga som blev de sista åren (även om det var mycket som var fint också, annars hade jag ju aldrig pallat! Men det är jobbigt när det inte är riktigt hundra med djurens välmående!), med mycket konvalescens och veterinärbesök och ständigt ökande kostnader och oro och osäkerhet och oro och glädje och oro och sorg... Men jag saknar verkligen att ha ett roligt, aktivt hästliv. Jag vill rida, träna, tävla lite (men prio att kunna träna regelbundet), vara med på kurser, göra lite fin utrustning som sitter bra och är anpassad efter just den hästen (är utbildad sadelmakare, jobbar dock inte med häst f.n.), utvecklas ihop, galoppera fort längs grusvägen, stå med näsan inborrad i pälsen på hästens hals, planera och sätta upp mål, skritta barbacka i skogen. Bygga upp mitt självförtroende på hästryggen igen - har blivit lite osäker i en del situationer - och njuta.