Jag visste inte ens att jag behövde en sånjag behöver en sån! Zån menar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag visste inte ens att jag behövde en sånjag behöver en sån! Zån menar jag.
Var hittar jag en? Den ser så gosig ut!Jag visste inte ens att jag behövde en sån
Den här är från Tradera då som sagt, men sök på OnepieceVar hittar jag en? Den ser så gosig ut!
För att den här vuxna människan fryser! Ingen kisslucka, men jag kan stänga dragkedjan hela vägen upp i luvan så du slipper se migOch jag är zå gammal zå jag undrar varför vuxna männizkor vill ha zparkdräkt på zig? Och om dom kommer med kizzlucka?
Åh, vad gottSambon var såååå sugen på kräftor till kvällis så fick bli att handla lite. När han åt dem åt jag istället en räkmacka och lite choklad #detärsengammalt
Åh, vad gott
Och jag är zå gammal zå jag undrar varför vuxna männizkor vill ha zparkdräkt på zig? Och om dom kommer med kizzlucka?
Anlänt till fullservicehållplatsen. 1h3min och Google ville ha det till 1h5min. Men ”inte-svettig” lyckades inte super när solen gassade på värre än på väldigt länge och nästan vindstilla.På väg till busshållplatsen. Google säger 1 timme och 5 minuters promenad, brukar stämma bra om man inte vill bli svettig.
Men vad skådar mitt norra öga? En vacker morgonsol som ligger i tunna moln och ger grönskan lyster. Får gärna bli några veckors sommar nu.