Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyckte inte grönsaksgratängen blev god, men bättre lycka nästa gång.

Funderar på att ringa VC i morgon, skulle gå en längre promenad med hunden men blev bara 40 minuter, trodde inte jag skulle orka hela vägen hem, hann bli riktigt rädd faktiskt innan jag väl var hemma. Blev helt matt och tappade kraft i benen och armar/händer, helt orkeslös. Jag har känt av detta en tid nu, men i kväll tog priset faktiskt, fick vända och pallra hemmåt innan rundan var avklarad, så himla obehaglig känsla. Orkar inte med detta längre. Känner mig alltså inte egentligt sjuk, alltså i något som smittar, så har inte heller varit hemma från jobbet. Kanske järnbrist plötsligt igen. Eller om det har något med den där märkliga "migrän" jag hade för två veckor sedan med alla nya konstiga symptomen jag aldrig haft förut, några har jag fortfarande kvar också. Eller om det är vädret kanske?

Tittar på Top Gear och försöker återhämta mig, ska snart sova, ska bli skönt! Jobba i morgon! Ska bli kul faktiskt.
 
Tänkte duscha ikväll så jag slapp göra det imorgon, men det är försent så det är bara att pallra sig upp tidigare.
 
Sitter i soffan och äter frukost. Funderar på hur jag ska göra med dagen. Hade verkligen sett fram emot att träffa en vän idag, men fick veta nu på morgonen att hon inte mår bra så vi måste ta det en annan dag :( Har också drömt massor av mardrömmar senaste nätterna och blir allmänt trött av det.

Men. Jag har ju alla möjligheter att själv ta mig ut i skogen med hundarna och så har jag en del roliga saker som behöver göras också, så det ska nog gå att få till något bra. Först frukost i alla fall så får jag se sedan.
 
Jag sitter också i soffan och äter frukost. Har tagit ledigt idag för att vara med A på ridskolan när hon ska gå kurs. Hon måste rida in sig på nya ponnyn på rn gång för de behövs i laget i div 4 om tre veckor :angel: och hon vill ha mig med i början :heart
 
På väg till busshållplatsen. Google säger 1 timme och 5 minuters promenad, brukar stämma bra om man inte vill bli svettig.

Men vad skådar mitt norra öga? En vacker morgonsol som ligger i tunna moln och ger grönskan lyster. Får gärna bli några veckors sommar nu.
Anlänt till fullservicehållplatsen. 1h3min och Google ville ha det till 1h5min. Men ”inte-svettig” lyckades inte super när solen gassade på värre än på väldigt länge och nästan vindstilla.

IMG_5748.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 195
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 954
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp