Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men börjar jobba idag så grattis på fint väder.Men vad skådar mitt norra öga? En vacker morgonsol som ligger i tunna moln och ger grönskan lyster. Får gärna bli några veckors sommar nu.
Har inte heller semester, har jobbat varje vecka under sommaren hittills , men gillar sommar ändå.Jo men börjar jobba idag så grattis på fint väder.
Jo men jag ser inte solen när jag jobbar liksom...Har inte heller semester, har jobbat varje vecka under sommaren hittills , men gillar sommar ändå.
Har jobbat i dag, var kul som vanligt, ordnade ett "problem" så jag har lärt mig något nytt, vilket också var kul. Ringde även vc för att få en tid för att bli kollad i skallen om jag har märke efter fästing och ifall de tror mina symptom är borrelia, elelr om det är annat... tja, hon skulle lägga en förfrågan till läkare som får besluta om provtagning kan tas, får svar om typ två veckor. någon tid för att höra om mina besvär och kolla vad som egentligen besvärar mig fick jag inte.
Hur ska jag orka med detta liksom- hur ska hunden orka med en så trött matte?!
Jag lever endast i resårbyxor. Främst för att jag har ödem som gör att mitt midjemått varierar från dag till dag beroende på hur mycket ödem jag har.Sitter i soffan. Om ca 2 timmar ska jag iväg och titta på ett objektiv jag kanske ska köpa Det är verkligen med blandade känslor, men jag hoppas att det blir bra.
I väntan på att det ska bli dags att gå så sitter jag och kollar på nätet efter kläder. Eventuellt kan det bli så att jag måste klä mig prydligt vid ett senare tillfälle. Och bekvämt. Varför kostymbyxor inte har resår i midjan förstår jag inte, för det hade annars varit perfekt. Nu vill jag åt "kostym-looken" (typ) men lika bekvämt som mjukisbyxor eller friluftsbyxor. Det är så svårt!
Sitter i soffan. Om ca 2 timmar ska jag iväg och titta på ett objektiv jag kanske ska köpa Det är verkligen med blandade känslor, men jag hoppas att det blir bra.
I väntan på att det ska bli dags att gå så sitter jag och kollar på nätet efter kläder. Eventuellt kan det bli så att jag måste klä mig prydligt vid ett senare tillfälle. Och bekvämt. Varför kostymbyxor inte har resår i midjan förstår jag inte, för det hade annars varit perfekt. Nu vill jag åt "kostym-looken" (typ) men lika bekvämt som mjukisbyxor eller friluftsbyxor. Det är så svårt!