Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag åskade det säkert två timmar och det var hemska smällar och blixtar.🫣 Har inte läst om några skador tack och lov!
Ligger i sängen och tittar på Tilde.

Har precis ätit en skål nypoppade popcorn med hemgjord blåbärssaft till :d . Sitter och skriver med Tilde på TV i bakgrunden. Inget regn alls på hela dagen, så jag lyckades få mitt målade fönster torrt samt torra nytvättade sängkläder som nu ligger i sängen igen... :)
Jag har svårt för Jonas då jag tycker han skryter extremt mycket.

Ska väl sova gissar jag. Var trött redan för en timme sedan. Samtidigt uttråkad... Tittar på The Walking Dead, men det är säsong 11 och den är rätt tråkig ärligt talat. Jag vet annars inte vad jag ska göra, gäspar dessutom hela tiden nu så jag gissar ändå på sängen, men GAAAH! Det är ju fredag kväll, sova redan? Okej då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
92 93 94
Svar
1 861
· Visningar
57 978
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
2
Svar
24
· Visningar
947
Senast: MML
·
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
829
Senast: bumpo
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 235
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?