Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag åskade det säkert två timmar och det var hemska smällar och blixtar.🫣 Har inte läst om några skador tack och lov!
Ligger i sängen och tittar på Tilde.
 
Har precis ätit en skål nypoppade popcorn med hemgjord blåbärssaft till :d . Sitter och skriver med Tilde på TV i bakgrunden. Inget regn alls på hela dagen, så jag lyckades få mitt målade fönster torrt samt torra nytvättade sängkläder som nu ligger i sängen igen... :)
Jag har svårt för Jonas då jag tycker han skryter extremt mycket.
 
Ska väl sova gissar jag. Var trött redan för en timme sedan. Samtidigt uttråkad... Tittar på The Walking Dead, men det är säsong 11 och den är rätt tråkig ärligt talat. Jag vet annars inte vad jag ska göra, gäspar dessutom hela tiden nu så jag gissar ändå på sängen, men GAAAH! Det är ju fredag kväll, sova redan? Okej då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 139
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp