Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magen blev orolig och jag blev i akut behov av toalettpapper.Hemma efter en kort promenad i skogen med hundarna. Såg bara tre små kantareller som jag lämnade på tillväxt, en sillkremla, en massa soppar av något slag som var halvätna och några odefinierbara sorter. Åt något enstaka blåbär och fick sen raskt vända hemåt då blev orolig.
Äckligt fuktigt och varmt och nu regnar det igen.
Massor av nektariner låter oklokt?Hemma. Lyckades pricka in solsken mellan regnskurarna. Köpte massor med tomater och nektariner. Så härligt att kunna leva på frukt och grönsaker nu på sommaren. Ser inte fram emot vintern med snordyra grönsaker och frukt som inte smakar någonting.
Massor av nektariner låter oklokt?
Hur tänker du lösa det?
Låna ut den till något litet barn som är känt för att vara tuff med sina leksaker?
Va bra idéer ni har@Ceta Jag kan låna ut treåringen. Förra veckan stod han och stampade på en mobil för att den inte visade rätt program på Netflix
Pappa somnade in idag. Sorgen kväver mig.
<snip> Nu leker han med sin nya anka. 4 år gammal men fortfarande älskar han att leka!Och 4 år förresten, var han inte nyss 9,5 månader och kom till mig!
<snip>
Väntar på den där solen som utlovades idag
Längsta solglimten hittills varade i knappt 2 minuter.
Visa bifogad fil 125071
Fick också samma just idag ! Vi börjar på torsdag.Fick mail från rektorn men nästa veckas program och ett välkommen tillbaka.
Tisdag börjar vi.Fick också samma just idag ! Vi börjar på torsdag.
Men va klagar du för de va ju 2 min solVäntar på den där solen som utlovades idag
Längsta solglimten hittills varade i knappt 2 minuter.
Visa bifogad fil 125071
Men va klagar du för de va ju 2 min sol