Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast inte målar man väl sina fönster för grannarnas skull? I alla fall jag gör det för min egen själ.Det blir fantastiskt tjusigt med nymålade fönster
Eftersom jag inte har några grannar inom synhåll är det dock bara skogen och jag som ser det
Vi har fått typ 70 mm sedan lördags.
Jag gör det för att det var högst nödvändigt varken för grannar eller själens skullFast inte målar man väl sina fönster för grannarnas skull? I alla fall jag gör det för min egen själ.
Vi fick vårat välkomstbrev i posten veckan efter vi gick på ledighet hahhaFick också samma just idag ! Vi börjar på torsdag.
Här gick tiderna första dagarna ut redan när folk fortfarande jobbade och då är man skyldig att ha koll på mailen.Vi fick vårat välkomstbrev i posten veckan efter vi gick på ledighet hahha
Rektorerna kan inte maila då alla inte läser mailen
Hon får ta med sig barnet helt enkelt. Eller be någon annan än du om att vara barnvakt.Exet hämtat barnet men han kanske kommer tillbaka imorgon pga hon måste söka vård för sin hand.
Och precis det är vad du ska säga till henne!Jag ville bara sköta mig själv i helgen inför jobb på måndag
Jag vetHon får ta med sig barnet helt enkelt. Eller be någon annan än du om att vara barnvakt.
Och precis det är vad du ska säga till henne!
Du behöver vara själv och ladda batterierna inför jobbvecka.
Jag vet
Det är just det jag inte lyckas med…
Jo, jag förstår. Det är inte så lätt bara.Då är det jag tid att du gör det!!! ❤
Jo, jag förstår. Det är inte så lätt bara.
Vadå tycker de att ni skall betala dubbelt? Shit kanske skall sluta betala i förskott.Besiktade ju ekipaget nyligen; ombesiktade bilen och grundbesiktade hästtransporten, vi betalade strax under 1000-lappen för det. Att besikta har ju blitt dyrt och inte inte faen blir det billigare om man förväntas betala en faktura på summan man redan betalt på plats .
Vadå tycker de att ni skall betala dubbelt? Shit kanske skall sluta betala i förskott.
Det var nog ingen som tänkte. Det var nog automatiska utskick.Vetifaen vad de tänkte där..