Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis spaat! Det var skönt! Dock inte det bästa spat jag varit på. Hade velat haft mer bubbelpooler. Plus en ordentlig som man kan simma i. Annars förutom det var det skönt.
På väg söderut igen. Så suttit runt 40 mil i bil idag. Känns vemodigt på något sätt. Hoppas det inte dröjer lika lång tid tills nästa gång. Men det känns mycket roligare nu när jag inte behöver åka själv.

Edit: gillar kontrasterna. På väg upp tältade vi och i natt blir det hotell (samma som spat är på).
Känns skönt efter ca en vecka utan rinnande vatten :laugh:
 
Exet hämtat barnet men han kanske kommer tillbaka imorgon pga hon måste söka vård för sin hand. Det började i måndags. Hon har haft en hel jä-la vecka på sig att göra det men nej, hon väntar tills hon kommer hem OCH gör det på en helg 🤯

Självklart får han vara här. Men hon tar det bara för givet. Och jag kan inte säga att jag inte är hemma för att a) jag kan inte ljuga och b) hon ser om jag är hemma eller inte.

Jag ville bara sköta mig själv i helgen inför jobb på måndag 😭

Rant over, ska äta något nu…
 
Vi fick vårat välkomstbrev i posten veckan efter vi gick på ledighet hahha
Rektorerna kan inte maila då alla inte läser mailen
Här gick tiderna första dagarna ut redan när folk fortfarande jobbade och då är man skyldig att ha koll på mailen.
Nu kom dom i repris mer detaljerade och med övrig info.
 
Exet hämtat barnet men han kanske kommer tillbaka imorgon pga hon måste söka vård för sin hand.
Hon får ta med sig barnet helt enkelt. Eller be någon annan än du om att vara barnvakt.
Jag ville bara sköta mig själv i helgen inför jobb på måndag 😭
Och precis det är vad du ska säga till henne!
Du behöver vara själv och ladda batterierna inför jobbvecka.
 
Besiktade ju ekipaget nyligen; ombesiktade bilen och grundbesiktade hästtransporten, vi betalade strax under 1000-lappen för det. Att besikta har ju blitt dyrt och inte inte faen blir det billigare om man förväntas betala en faktura på summan man redan betalt på plats 😏😆.
Vadå tycker de att ni skall betala dubbelt? Shit kanske skall sluta betala i förskott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 136
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp