Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur det är den tävlingenbrukar gå av stapeln här.. här var det nyårsafton med fyrverkerier avfyrade på markområden. Tur inget värre hände för då hade mitt hem legat i farozonen.Tror att vi har någon form av landsortshåletävling i vems bil spelar högst, jag hörde vinnaren en kvart innan jag såg bilen, milde tid!
Jag bor ju utanför våran byhåla, men dom hörs på km avstånd o många av innehavarna bor här ute på landet.Vet hur det är den tävlingenbrukar gå av stapeln här.. här var det nyårsafton med fyrverkerier avfyrade på markområden. Tur inget värre hände för då hade mitt hem legat i farozonen.
Här ringde vi 114 14 vid 3... de kanske åkre hit fina kompisar.Epa/a traktor ungarna verkar ha åkt hem så nu ska även jag hoppa i lopplådan. Godnatt!
Ja!!Sickna taskiga typer...
Eller när folk sätter igång med att slipa golvet eller kör klassik musik eller opera kl 01.00Nä men när de sätter igång klockan 3/4 på natten är det inte roligt. Särskilt inte om man skall jobba.
Nu var jag ju uppe ändå för att släppa ut hästarna, men är det inte lite märkligt förfarande att komma med en högljudd kantklippningsmaskin kl 7 en lördag morgon ? Hörde slamret när jag kom ut och undrade först vad det var. Sedan dök den upp runt kurvan.
Fast jag bor vid en pytteliten grusväg. Trafiken här är nästan 0 vilken tid de än kommer...Nja... de försöker klippa när det inte är så mycket trafik. Tex klippte de motorvägen mellan Falun och Borlänge riktigt sent på kvällen (kring 22-23) just därför.